2023年11月10日星期五

閒遊柏林 - Tempelhof

因為友人們係教師,出遊只有旺季嘅秋假。近近地揀咗大家都好耐冇去嘅柏林。旺季機票非常貴,於是搭火車啦。唔使轉車嘅飛去程已經賣晒。要喺布拉格轉車。27 號出發黃昏先到埗。


10月28  正式開始行程。兵分三路,我去shopping,友人去meet 啲 friends,一個喺酒店 hea。

紀念被綁架嘅以色列人。
我哋下晝會合,首先嚟到Körnerpark巡吓。呢度有啲此王宮嘅花園。
其中一位係生物科老師。佢一路行一路執啲楓葉睇。。。
行呀行呀,終於嚟到呢個前機場 Berlin Tempelhof。
呢個機場2008年接埋,2020年開放畀公眾。
一部分畀人種嘢。

一部分喺狗公園。
機場可以想像有幾大。點解唔再發展呢? 
因為多人反對囉。

直路一條,好適合玩陸上風帆啦。
遠處嘅機場大樓。
呢度基建可以話冇,冇街燈,冇乜長椅,冇廁所。。。
呢晚有night run。
指揮塔呢度依家係博物館。
話說我哋5:30到,呢度6點閂門。售票阿姨話不如聽日先嚟啦,依家只有三十分鐘睇。
但係我哋老遠嚟到,決定三十分鐘都照殺。

屋頂依家係觀景台。




點知入場十五分鐘後啲實Q開始趕人走。當然同佢理論啦,阿姨話有三十分鐘參觀㗎嘛。
實Q話係6點要完全清晒場喎。
咁你就唔好賣飛畀我哋啦。奧地利啲博物館通常閂門前一個鐘就唔畀人入場。
博物館樓梯嘅設計我就覺得多此一舉。喺舊嘅上面舖新樓梯。

14 則留言:

  1. 無街燈應該日跑。
    有咪睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢放咗啲臨時射燈囉。
      我就冇留低喺度睇嘞。

      刪除
  2. HK個舊機場已經起晒樓變晒了, 真羨慕仲可以保留咁大幅地供人當公園及參觀休閑。

    回覆刪除
  3. 咁你哋終於參觀咗幾多分鐘呢?

    回覆刪除
  4. 15分鐘趕人走...15分鐘睇到啲乜?!!好搵笨!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 展覽啲字完全冇睇。只係到觀景台。

      刪除
  5. 明知機場都冇乜好睇啦
    根本係冇錢再發展,由得佢咁(豆)

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇吓塊空地點活化。。。。
      我就認為真係好多人反對再發展。我呢邊啲建築project都會係咁。啲多居民反對就會擱置。

      刪除
  6. 15分鐘,即使走馬,也看不到花!

    回覆刪除
  7. 賣飛時應該要講明只得15分鐘囉, 而唔係叫你聽日先黎咁簡單!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.