2024年3月14日星期四

生日

奧地利人捧個生日蛋糕出嚟時,除咗蠟燭之外亦會插上手持電光花(Sparkler)又名線香型煙花、仙女棒或手持噴泉。(問問wiki先知中文有咁多個名)

我影嘅時候支煙花已經燒完。

生日歌奧地利人通常會唱三個版本。英文係大家熟識嘅。亦有填上德文歌詞嘅版本。

另外亦有一個唔同旋律嘅德文版。我到依家都未識唱。大家可以聽聽。

20 則留言:

  1. 插到花晒,唔靚!只一支或數字蠟燭。

    回覆刪除
  2. 原來生日都要放煙花, 我以為結婚蛋糕至有 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 結婚蛋糕我就未有機會見識過。

      刪除
  3. 咁多支點着佢都唔易噃!
    有冇數過插咗幾多支candles ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 廿幾支。
      點著咗,有啲又會熄。

      刪除
  4. 唔知點解,我唔係好鍾意唱《生日歌》。

    回覆刪除
  5. 其實太過多蠟燭又未必好睇,簡單一支代表晒就最好...
    祝願你的生日願望能早日達成!!!!!!

    回覆刪除
  6. 香港而家都興插仙女棒落生日蛋糕度...

    回覆刪除
  7. 我也覺得插一支夠啦. 其實唔插更好,唔好破壞個靚蛋糕樣

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.