2024年3月31日星期日

野生捕捉

香港野生捕獲明星啲人一定打卡合照啦。但係我呢邊係相反㗎。啲人會當呢啲明星透明,唔會騷擾佢。而我見到呢位德語區嘅電視女明星(佢住我附近,好多時都碰頭),影低畀個friend 睇啦。

佢嘅反應係>>> 做乜影人呀,私隱呀。

我聽過德國人都係咁。聽過個故事話有位荷李活大明星係德國某餐廳食飯,點知一個人都冇搵佢合照,佢有點唔高興。

10 則留言:

  1. 咁你個度係咪無八卦雜誌?

    回覆刪除
  2. 我覺得明星唔係高人一等,係普通人點解要影佢。

    回覆刪除
  3. 哈哈,如果係我非常非常like 既, 也會忍唔住要求同佢拍張照呀. 🤣🤣🤣

    回覆刪除
  4. 如果係自己嘅偶像都會想攞簽名架。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.