2016年1月12日星期二

Schinkenfleckerl 火腿炒粉

暖啲啲,食平啲。今日同大家介紹一個奧地利家常菜Schinkenfleckerl. 我估佢真係太cheap,喺餐廳係唔會賣㗎。
Fleckerl呢款一塊塊嘅粉wiki話係奧地利同捷克傳統嘢嚟.

做法非常簡單,好似我哋炒飯咁.
材料有洋蔥,蒜蓉,蛋,火腿同粉. 炒埋一碟,調味,食得。

44 則留言:

  1. 簡單易做,一個人的晚餐最適宜!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. kakakaka,肥媽個節目係咁講我咪又跟住講囉.

      刪除
  3. 嘩...好富貴呀, 仲要去買大包粉....用冷飯炒仲慳啦.

    回覆刪除
  4. 就咁樣招呼鬼鬼,唔反枱咪OK囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成本咁低,唔出得大場面喎。

      刪除
  5. 細細片,好似d頭頭尾尾咁樣(仲月利^^)
    好啱小朋友食

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢嘅出現係以前窮,只有頭頭尾尾食喎.

      刪除
  6. 呢隻麵我响貴國曾經見過,原來係傳統嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,响超市見到,果時以為係用嚟放落啲湯度㗎

      刪除
    2. 講開又好似唔覺有喺湯度放咁大塊粉.

      刪除
  7. 回覆
    1. 買咗一斷時間,唔記得幾錢lu. 但係一定唔係貴o野囉,因為貴o野我唔會買。

      刪除
  8. 講開又好似係,我未食過喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係要食住家飯先有得食.

      刪除
  9. 口感同味道係咪好似意粉咁?如果係,買包fettuccine或pappardelle整碎佢咪一樣 :p

    回覆刪除
  10. 其實係咪碎咗既pasta嚟架?

    回覆刪除
  11. 好好吃的様子。我想吃!

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 有焗版架.煮好呢個再落蛋,cream同芝士去焗.

      刪除
  13. 或者係人地俾bb食o架咋。

    回覆刪除
  14. 好方便呀 ! 樣子都唔錯吖 .

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 係喎,出面冇得食,我就開間奧式茶記啦.

      刪除
  16. 不如王子將佢發揚光大嘛XD

    回覆刪除
  17. 呢個啱哂我呢D懶人!
    記得下次試下先

    珮夫人

    回覆刪除
  18. 呢個我 like 喎,買D類似既粉試下煮先!^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.