2016年1月21日星期四

炸薯條

早早前見blog友話整炸薯條之前薯條要浸咗水先. 咁啱見下面個食譜都係咁講,又試吓啦.

浸一個鐘後,抺乾身,炸兩次.
唔知係咪我冇同佢抺乾身,炸兩次都係好快腍。 呢次係完全失敗。
btw維也納冇乜活動可以去八. 我又冇乜嘢好噏,呢度要停產了.有題材先出post喇。 

2月3 updated>  試咗各位提供嘅貼士。抺乾身用慢火炸到佢地,都有廿分鐘. 之後大火番炸. 真係好脆喎.

36 則留言:

  1. 下次用鴨/鵝油,炸出黎係最好味既 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都解決唔到腍嘅問題!!

      刪除
    2. 浸鹽水, 最好用russet potato, 水份少.

      刪除
  2. 回覆
    1. 我見佢腍又拎去焗吓.總之就係失敗啦.

      刪除
  3. 應該係無抺乾身+火候唔啱,第一次要中(偏細火)火炸到微黃(幾分鐘),第二次中火(偏大火)炸到金黃

    回覆刪除
  4. 假期去麥記兼職偷師仲有錢賺添,一舉兩得。
    炸薯條就唔識,不過,我見人用鹽水浸走薯條嘅澱粉質先去煎薯餅喎!

    回覆刪除
  5. 無活動,日日宅喺屋企?

    回覆刪除
  6. 你要留意是甚麼薯仔?因為有些不適宜做薯條,我知道荷蘭的大同黃心的最多人使用。
    其實薯條係炸到外脆內腍先至最好食。
    我諗你騷出嚟的薯仔糖份很重。
    以前我會煲滾水煮佢幾分鐘,然後擎乾水再用中猛火的油去炸,第一次只炸到乾身就好,而翻炸就要用你要求的脆度時間!

    回覆刪除
  7. 炸薯條咁麻煩, 我焗架咋.

    回覆刪除
  8. 唔好休息太耐呀,會掛念你㗎!

    回覆刪除
  9. 驟眼睇~~啲炸成品好似蕃薯乾!!!
    小休吓好嘞~~

    回覆刪除
  10. Thanks for sharing so much interesting info, hope to see your update in the near future.

    回覆刪除
  11. 個樣似卡樂B薯條,但卡樂B薯條好實但脆口!

    回覆刪除
  12. 影你個d閃神都出得blog啦。

    回覆刪除
  13. 佢其實係咪叫你自己抹乾身先整kakakakakaka.....

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.