2023年10月19日星期四

天體營2023大事回顧

早幾個月提及嘅天體營最終被遊說入咗會。
感覺啲會員仲好過我啲街坊,大家有傾有講。
個營會舉辦啲聯誼活動。例如5月1 嘅年度開幕禮(我冇出席)。
7月又搞咗個夏日派對。主題係夏威夷。
係pot luck party 形式。每人都整啲嘢食。我就整咗夏威夷名物餐肉壽司Spam Musubi(大圓形嗰兜)。大獲好評。
是日亦有攤位遊戲。
九月中營地首辦電影欣賞會。因為有兩位營友係藝術電影創作人。
負責人安排咗免費酒水食物(沙律,三文治等等。冇影相)。


我就煮咗可樂雞翼。大家都覺得好好味。

營地係冇街燈嘅,啱晒睇電影啦。

完咗亦有討論環節。
9月30 季尾道別派對。因為天氣轉涼,冇乜人會再嚟裸露啦。
大會提供免費飲食。



以上嘅活動都係可以着衫㗎。

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 冇囉,如果係活動,多數都着衫㗎。

      刪除
  2. 又話天體營,點解全部活動都著曬衫既🤣

    回覆刪除
  3. 同樓上EE一樣咁話:P
    第一張相係咪王子呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 隆重場合嘛。
      係呀,着咗國王的新衣。

      刪除
  4. 好一個平台大展 “身”手,肥肉身、肥肉餸,兩方面都豁開、好犀利。手藝受讚賞,好心情。肉身呢…都係不消提。

    回覆刪除
  5. 睇乜電影,討論D乜??咁嚴肅??🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 藝術電影。討論拍攝手法,表達啲乜。。。

      刪除
  6. 這是少眾活動,志同道合,啱傾都好合理嘅。就好似我地打Blog,今時今日咁少眾,一些情況下,blog友們比身邊朋友更了解自己一樣,大家雖然無見過面。

    回覆刪除
  7. 哈哈哈,王子終於....哈哈哈. 非常同意樓上個位講,我地打blog 既係少眾呀. 哈哈哈.

    回覆刪除
  8. 會定期搞下活動,俾會員之間有互動之餘又可以擴充生活圈子,幾好 ~

    回覆刪除
  9. 人哋個個都著晒衫,得王子剥光豬咪蝕晒底........

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.