2023年10月29日星期日

古力workshop

 10 月11 參加咗維也納旅遊局為業界搞嘅古力workshop,地點係我屋企冇幾遠嘅小小古力工場。

一眼睇晒,就係咁大。
店主自我介紹後,講吓古力製造過程。就到我哋落手整喇。
其實古力已經溶好,我哋只係灑啲toppings。
因為要古力快趣凝固,所以我哋係整薄片。之後整碎入袋。
一團15人,只有我好有藝術細胞整大理石紋。
明知要整碎都砌得靚靚咁。(之後還原影相)。

16 則留言:

  1. 好似冇學到乜技巧咁,好吃嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇乜嘢學到。佢講啲嘢我已經知,因為去過其他古力博物館。
      啲古力係好食㗎。

      刪除
  2. 點解。。。要整碎?!
    四四方方都可以入袋架???

    回覆刪除
  3. 王子今年可以整黎送俾人

    回覆刪除
  4. 呵呵.......不如由王子做示範 :P

    回覆刪除
  5. 會唔會好甜呀? 王子果然有藝術天份整大理石紋款.

    回覆刪除
  6. 你個款,都係食架啫😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個導師都話唔使整咁靚。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.