2023年10月25日星期三

Langen Nacht der Museen (3)

10 月 7 因為夜嘞,又多一位團友離隊。

得番兩條友,於是去維也納嘅一間汽酒酒窖參觀。

十一點幾嚟到。

完全唔見指示邊度係等guided tour。
亦無時間表幾時start。在場嘅職員又乜都唔知。


入場有一杯免費汽酒。飲完,原先喺度等tour嘅人唔見咗。唔通我哋miss 咗個團。唔死心, 繼續等。
見有一班人喺貨倉出嚟,一定係tour嘅人啦。咁即係好快又開一團。
等等等,都冇導賞員嚟嘅。友人四圍望,見有一班人入緊一間房,一問之下原來就係個guided tour。
呢度啲安排真係差。個導賞員都唔去四圍兜客嘅。
影片介紹酒廠歷史,釀酒過程。
一支支存放喺度嘅酒。

酒缸。
古法釀氣酒係用人手轉啲樽嘅。呢度就用機器。
酵母最後沈澱喺樽口。冷卻後一開樽就會噴走,之後就可以封口。
因為啲酒嘅氣壓大,都會係用水松木塞嘅。
沈澱咗嘅酵母。
入樽嘅工場。當然咁夜係冇人開工啦。

個tour 約廿分鐘就完。

14 則留言:

  1. 唔通呢度做野都做又三十六, 唔做又三十六?

    回覆刪除
  2. 一年一度加夜班~~新手、臨時工。

    回覆刪除
  3. 十一點幾。。。還有guided tour !
    你地才是真正的夜繽紛了!

    回覆刪除
  4. 喂王子!呢篇講緊我嘅工作喎!😆 我而家做嘢個莊都主要係做汽泡酒

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你要唔要用手轉啲樽呀?

      刪除
    2. 我地唔使用手轉,係用你張相嘅機器。見你張相得四個籠,我地分上下兩層好似十個籠定12個籠

      刪除
  5. 好意外鬼鬼地方咁夜仲有人開工.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.