2014年8月16日星期六

Sole Felsen Bad

離維也納兩個鐘車,奧地利捷克邊境小鎮GmündHotel Sole Felsen Bad有個優惠. 一晚酒店,包早晚餐&兩日泳池桑拿pass只係80. 呢個價都幾抵,friends們又未去過. 所以禮拜三嗰日拉小隊去.
Gmünd 出名好多呢啲唔知幾多萬年嘅大石頭.
酒店lobby都有一舊
呢個酒店泳池桑拿project係有EU資助. 主要係幫助一啲沒落小鎮,振興地方經濟.
呢個價錢包晚餐唔好期望太高,canteen質素,唔難食
晚餐係buffet形式, menuWiener我以為係維也納腸. 去到打開個蓋睇,係炸豬扒喎. friends講>轉咗豬扒喎.friendWiener係豬扒喎. 咁我先醒起奧地利冇人叫腸仔做Wiener. 維也納腸奧地利人係叫法蘭克福腸.
(以下係網上圖片
泳池範圍唔大,但係呢日好多人又多細路....不宜久留.
呢日唔係咁好天. 桑拿區(天體區)都好多人. 餐廳喺正主要通道,你食梗嘢時好多光豬行過.
初時我哋只係stay室內,因為太多人,我哋個個都話呢度冇下次. 但係出到戶外,我哋改變主意...
 因為呢度有湖景.
室內戶外各有三間桑拿房,間間房定時都有Aufguß做(工作人員喺桑拿房撥吓風,加吓水).



呢度個桑拿區小朋友都可以入架. 細細個開始見咁多光豬,大過咗一定唔會好奇啦
btw 我見到一個好有趣嘅情形. 話說有位爸爸同媽媽一路行一路爹,佢哋個三四歲嘅仔想拖手, 佢亞爸冇為意,畀手佢. 咁小朋友就.....哈哈哈.
走嗰時見有人學人魚泳.

44 則留言:

  1. 多人皆因人人貪佢有優惠?

    回覆刪除
  2. 80歐算平啦,個桑拿區咁大,我地淨入場都要20x歐啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都係咁計. 廿幾歐入場(兩日x2),一餐晩餐cheap cheap哋都要十幾歐啦.

      刪除
  3. 以這價錢,享受兩天一夜,不錯!

    回覆刪除
  4. 你擺明係為左d光豬先去啦.自己有冇都參於其中呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 去呢d地方一定要參與個喎!

      刪除
    2. 有光豬, 冇免費都滯 ! 唔怪得你瘟瘟忳忳啦XXD

      刪除
  5. 一路食嘢一路有光豬欣賞 , 雙重享受梗係多人幫襯0架喇 .

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 桑拿區唔可以影相架. o個d都係網上圖片

      刪除
  7. 唔知點解意大利叫腸仔做würstel , 係咪德文?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,德文黎架. Wurst係香腸, Würstel係腸仔

      刪除
  8. >>我哋個個都話呢度冇下次. 但係出到戶外,我哋改變主意...
    咁即係有下次?

    >>佢哋個三四歲嘅仔想拖手, 佢亞爸冇為意,冇畀手佢. 咁小朋友就拖.....
    咁個爸爸同媽媽有乜反應?笑咗?:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該有下次.
      個爸爸即刻拖佢手啦.

      刪除
  9. 光豬營是否一定要光豬?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定架,但係有部份人唔入桑拿房時會著番泳裝.

      刪除
  10. 奧國人好似幾鍾意光豬喎

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 噢!距離維也納成200km個喎!

      刪除
    2. 唔知有冇o野睇啊. 大家都冇打算去.

      刪除
  12. 呢個價錢真係幾okay 喎... 仲要唔邋, 好羨慕呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你計佢廿幾歐入場(兩日x2),一餐晩餐cheap cheap哋都要十幾歐, 個價都幾抵架.

      刪除
  13. 一路食嘢一路有光豬欣賞 ,會唔會反胃..

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇你好唔好彩有靚仔靚女行過囉.

      刪除
  14. 80歐好抵玩. 一路食一路睇光豬, 我驚食唔落喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩有靚仔靚女行過會好開胃..

      刪除
  15. 咁你以後去桑拿見到小朋友會唔會即時提高警覺,驚佢會「拖」錯你XXXXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾你提一提,下次真係要避開d小朋友

      刪除
  16. 王子眼睛係咪好唔得閒呀 :P

    回覆刪除
  17. 呢個拖手仔故事,好爆笑; 以為你作故呀!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.