2015年2月24日星期二

冬巡Linz(中)

Nordico藝術館又係有Linz card可以免費入.

餅盒掛牆做裝飾又幾靚喎.

呢期係有關食物嘅藝術品。
新舊有關食嘅藝術品都有.
餅模
用一塊塊蜂蜜砌嘅畫
Linz名物Linzertorte有關嘅嘢.




其他東東


唔睇介紹都唔知呢啲係柑皮





有關食嘅古畫我就冇乜興趣影了.
上多一層係介紹Linz嘅文化歷史。





納粹期間製作嘅BB床。


38 則留言:

  1. 老媽子好鍾意收收埋埋中秋同新年嘅糖果餅乾盒喎!佢一定超喜歡果幅裝飾牆頂喇!
    柑皮藝術?不過,都係古舊陳皮值錢好多!

    回覆刪除
  2. Hi, 祝你 新年快樂 唔洗點做 水頭充足 身體健康

    回覆刪除
  3. 食物藝術,我見到都冇晒食慾

    回覆刪除
  4. 你龍牀下底有冇收埋一盒二盒餅盒(裝財寶)呀 :P

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係咪我思想有問題呢? 我覺得係製造麵包BB中....哈哈哈.

      刪除
    2. 哈哈哈....呢啲先係藝術品

      刪除
    3. 咁即係唔係我問題,只係我有藝術細胞。 kakakaka

      刪除
  6. 兩個包裝上幾個轆...就係藝術?!!...想做奧國藝術家唔難...哈哈

    回覆刪除
  7. 用一塊塊蜂蜜砌嘅畫,中間個白色人頭都係蜂蜜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 中間個白色人頭我睇唔出係乜.

      刪除
  8. 啲食物展品整得幾有心思喎.

    回覆刪除
  9. 桔皮花生和面包BB真係佢地先諗到XXD

    回覆刪除
  10. 有創意的食物藝術品,讚!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.