2019年11月12日星期二

Bad Radkersburg , Moravske Toplice

11月8晚去咗Bad Radkersburg。原來都有四年冇嚟。
第二朝四圍行吓.
Town hall




對面岸就係斯洛文尼亞。
Bad Radkersburg有溫泉,奧地利呢邊出晒煙。
河邊公園有呢個藝術家嘅作品, 應該360度都會見到人面㗎。但係呢個唔係太清楚,我覺得。
呢日鎮中心有兩位伯伯著晒民族服裝奏音樂。
鎮中心呢度一個apartment渡宿。夠方便。
之後去半個鐘車程嘅斯洛文尼亞一個溫泉鎮Moravske Toplice.

就係呢度....唔多吸引,入場價錢同奧地利差唔多, 但個鎮冇嘢行的。唔多值得嚟。
返番去奧地利嘅溫泉。呢日見好多人都搬好多嘢入場,好似去露營咁. 之後理解過原來呢日有一個24小時游水籌款。
有晒資料板游咗幾多.
啲人休息就喺水中飲水,食嘢,唔上水(可能凍啦). 我懷疑開細都係喺水中.
都幾多人參加。幾熱鬧。

仲有十八個幾鐘。

16 則留言:

  1. 為咩重遊?

    諗要TVB個通宵籌款節目,我好早就瞓著。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去浸溫泉囉.
      依家仲有冇呢個籌款節目呢??

      刪除
    2. 喺温泉眼遊。

      唔好睇,好多年前都冇留意。

      刪除
    3. 你想烚熟我兩隻蛋呀?!!!
      咁我喺香港時已經冇睇.

      刪除
  2. 咁籌款D人係咪也要比入場費?定係有人讚助的?

    回覆刪除
  3. 有一個24小時游水籌款...咁咪浸到皮都甩?!!哈哈哈

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.