2019年11月16日星期六

Rehgulasch mit Lebkuchen 薑餅燜鹿肉

我呢度某間超市嘅肉類選擇多啲,內臟,野味都可以買到。
最近佢鹿肉做特價。400g 五歐有找。其實鹿肉我都唔知算唔算野味。因為呢度有鹿場圈養的。

即刻搵吓奧地利食譜有冇鹿肉啦.呢個用到薑餅,夠特別。
原食譜>1kg 鹿肉,一個洋蔥切粒, 300ml 牛肉湯,150ml cream, 150ml 紅酒,兩湯匙port wine(冇買),兩湯匙cranberry醬,一茶匙薑餅香料,70g 薑餅碎(冇買,我只係落多一啲香料,最後用粟粉埋芡),一茶匙rosemary

鹿肉猛火炒炒備用。同一個鑊炒香洋蔥,落cranberry同香料。加酒。鹿肉回鑊,落湯,鹽胡椒調味。之後落薑餅,燜一個鐘。最後加cream. 

出嚟係冇咗薑餅味.幾好味.
食譜建議配呢啲一粒粒嘅粉糰食. 買咗呢包脫水貨。
同場加影喺同一間超市發現嘅大麻啤。。。冇大麻味,啤酒味又淡. 冇下次.

24 則留言:

  1. 係過節後 監硬 清咗薑餅嘅食譜,咁你都跟!唉!你啲口味好超然。

    大麻……原來……好彩同你隔得遠。

    回覆刪除
  2. 鹿肉,上次去北歐有吃過,有膻味,不啱食.

    回覆刪除
  3. 當牛肉煮就可以了,我好鍾意食,但近年普通超市無得賣。

    回覆刪除
  4. 驟眼睇,個鹿肉煲好似朱古力奶+穀物早餐~~

    回覆刪除
  5. 係咪同牛肉差不多?
    大麻係乜味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我味唔同架.
      好難形容喎.喺荷蘭有好多副產品,買嚟試吓啦.

      刪除
  6. 唔知係唔係本身只食開牛/羊/豬/雞...
    見到其他動物肉會覺得唔敢食..好殘忍...但係...食牛/羊/豬/雞都殘忍架...
    好矛盾..haha

    回覆刪除
  7. 外國都好多地方食鹿肉,我嘛嘛,較"靭",聽聞香港citysuper都有得賣

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.