2020年5月18日星期一

接骨木花糕

5月16又去採花。
因為接骨木花syrup收成,又突然覺得啲接骨木花細細,有啲似桂花. 咁不如試吓好似桂花糕咁, 整接骨木花布糕啦. 如是就決定去採花。(採花附近嘅葡萄園,背景係維也納)
接骨木花syrup開出嚟嘅糖水500ml , 兩包魚膠粉,約五束接骨木花嘅白花。
用水溶咗啲魚膠粉。糖水,花煲滾。然後落魚膠粉溶液。待涼後放冰箱雪三十分鐘。兜嘢拎出嚟攪吓佢,再放入雪櫃。
好成功呀!又好味. 消暑佳品.

註>用魚膠粉我次次都失敗。記得有位blog友話可能西人冇食開亞洲嘅糕點,佢哋嘅包裝指示唔啱我哋中式食譜。於是我今次就double份量。真係成功咗.

25 則留言:

  1. 夠唔夠花香,我鐘意用魚膠片多d

    回覆刪除
  2. 路邊野花不要採嘅 ……採花賊。
    係宮廷小食一定啱貴氣王子茶點招呼外賓……賓,要拉長嘅。
    唔聽鬼佬講咪啱囉!做人要瞪大眼清楚對與錯,唔好盲目咁跟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知原來係宮庭食品。外賓好多都長。

      刪除
  3. 香港好似冇呢隻花賣...
    整得好靚喎~好晶瑩!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 姨媽傢俬好似有呢隻花嘅糖漿賣。
      成品我好滿意。

      刪除
  4. 我都覺得似。。。桂花糕!
    哈哈!

    回覆刪除
  5. 接骨木花即是桂花嗎? 味道如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我google過啲花睇,應該唔係同一種花。
      如果鍾意呢隻花嘅糖漿應該鍾意呢個糕。

      刪除
  6. 接骨木花係咩味道架呢~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個味好獨特,好難形容。姨媽傢俬好似有糖漿賣。你可似買嚟試吓.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.