2020年5月26日星期二

Ginataang Langka with Pork菲律賓大樹菠蘿燜豬肉

見一位西人youtuber介紹菲律賓菜。見呢款Ginataang Langka with Pork賓賓friend未煮過我食.咁自己嚟啦。
https://www.youtube.com/watch?v=Yyn9fQrWxOw
560g 罐頭(未熟)大樹菠蘿,280g 豬肉切件(帶少少肥),兩杯椰奶,一個洋蔥切粒,一茶匙蒜蓉,一湯匙魚露,四隻紅青辣椒,鹽,胡椒。

炒香洋蔥,蒜蓉。落豬肉炒熟。然後落椰奶,魚露慢火煲廿分鐘。之後落辣椒,大樹菠蘿煮多七分鐘。

我覺得好食喎.

註>最近睇電視先知原來未熟嘅大樹菠蘿係煮餸用嘅。食素嘅會用嚟扮肉。。。。唔通呢度菜係打斧頭餸,唔使買咁多豬肉???

25 則留言:

  1. 有椰奶嘅芡汁, 撈汁我會食多兩碗白飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 施行咗5:2fasting後唔驚喎!

      刪除
    2. 懶計,定C咗食咩,其餘5日無限任食。
      腰圍36吋=>29吋,正好減去想減嘅脂肪,我冇咗脂肪肝。
      仲有其它好處。
      增強抵抗力,真係冇咗傷風感冒。
      防癌,最啱50+開始發病,希望大步檻過。
      長壽,我唔想太長。

      刪除
    3. 講到咁好咁,等我搵吓資料先。
      唔想太長。。鍾意短小?

      刪除
    4. 當時係睇 BBC 出嘅 eat fast live longer Michael Mosley。 唔係人人接受到呢種飲食習慣。

      刪除
  2. 大樹菠蘿煮熟係咩味架呢~?肥人有少少興趣喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未成熟嘅大樹菠蘿煮咗係冇味的。

      刪除
  3. 又幾特別,諗都冇諗過咁整~~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.