2020年5月21日星期四

香滷雞蛋白

有時煮嘢會有蛋白剩,見以下呢個食譜就儲起咗。 
某日整荷蘭汁時有蛋白剩,就整佢啦.
https://caroleasylife.blogspot.com/2020/03/blog-post_7.html
10個雞蛋白. 放入容器,用一張錫紙密封。蒸熟!
滷汁:200g 水, 60g 豉油, 一湯匙米酒, 鹽, 一湯匙糖, 兩粒八角, 一塊月桂葉, 一條蔥, 兩塊薑, 一條肉桂. 所有嘢煲滾。放入熟蛋白,中細火煮分鐘。然後浸過夜。
當然我冇咁多蛋白啦, 整咗一半咋.
我只整咗一半。我怕唔入味, 所以浸之前啲蛋白已經切成片狀。而打蛋白又落啲鹽。出嚟鹹咗啲, 但味道都OK嘅。

22 則留言:

  1. 我鍾意滷牛𦟌、牛脷、雞腳、雞腎、豬腳、豬脷、雞翼, 雞蛋唔多啱我。

    回覆刪除
  2. 有啲似扎肉,你張相點解唔較光D架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我靠部傻瓜機,佢影出嚟係點就點。

      刪除
  3. 點會儲到 10隻蛋白? 如果我有 10個蛋白,我會焗蛋白雪芳蛋糕。

    回覆刪除
  4. 又有D似。。。午餐肉 ?!
    哈哈!

    回覆刪除
  5. 呢個有現成買,好似d豆乾咁當零食

    回覆刪除
  6. 通常我會整炒蛋白, 或者椰子球

    回覆刪除
  7. 似滷水豆腐!
    有蛋白剩,整奄列做早餐。

    回覆刪除
  8. 王子, 有無諗過想過索性整個youtube直播你入廚過程呀,咁多食諎.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.