2024年1月15日星期一

100. Blumenball 2024

聖誕新年過後,奧地利會有好多大大小小嘅波。

1月 12 我就去咗市政府園圃喺 city hall嘅 Blumenball(直譯>花波)。今年係第100 屆(第一次世界大戰後首次舉行)。

最平冇位坐嘅飛75歐。但係友人班到員工飛,免費。
9點開始,我哋要6 點半去到。(彩排中)

全場啲花嘅裝飾係由花藝嘅學徒負責。

等攞員工證。
仍然彩排中。

舞蹈員投訴地板嘅通風口高踭鞋好易踩落啲窿窿度。


襯未有咁多人時四圍影相。



某名電視節目主持。
其中嘅舞池。



其中嘅舞池。








最後彩排。
我要開工喇。(I am here for you.)





任務係攔住啲來賓,唔好畀人進入舞池。



市長(右)遲咗成15 分鐘先到。
亞裔歌唱家。


有幾pair 女女嘅。男男嘅就唔見。
佢哋跳完就開放舞池畀人跳華爾茲。





午夜十二點,開始教人跳舞。可惜人實在太多,我冇參與。


最後搵到disco 䟴幾嘢。


一早買咗三張獎券,每張4 歐。人人有獎,永不落空。
咁豪? 因為個波係園圃攪㗎嘛。植物大把啦。
友人好好彩,中咗某餐廳50歐嘅現金券。
臨走時每人都會有紀念品。女嘅係係蘭花,男嘅係細細支嘅酒。
另外一點過後走嘅會有早餐外賣(兩個包加果 jam)。

有興趣嘅睇埋條片啦。

12 則留言:

  1. 咁你係Ball皇 還是 有薪臨記侍應仔?

    回覆刪除
  2. 我記得你唔第一去,真係好熱閙😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 波就唔係第一次。而呢個Blumenball就第一次。

      刪除
  3. 你份笋任務衹係攔住啲來賓唔比入舞池 , 一路睇一路做嘢正呀 !
    場內花卉佈置好靚又有演奏 , 好節目 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 畀錢入場嘅賓客都冇我睇得咁清楚。

      刪除
  4. 呢類場合不是常常可以親眼見到,去看看當見識~~~

    回覆刪除
  5. 嘩,75歐都要無位坐,好彩有免費咋. 依香繽影,好華麗呀.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.