2024年1月17日星期三

踩冰

1 月14 嚟到入冬都冇嚟過嘅天體營。

咁凍仲裸?
當然唔係啦。嚟 "踩" 冰呀。
我唔識都一樣可以踩,因為友人借咗呢個過我。
天體營落水嘅地方。

友人千吩萬囑唔好喺河邊逗留,只可以喺河中間行。
河水清澈。


友人們溜完冰就玩ice hockey。






友人們見我太無聊就叫埋我落場守龍門。
冇溜冰鞋郁動得唔夠快,我似係花瓶多啲。哈哈。

14 則留言:

  1. 王子悶咪嚟個中國故事:臥冰求鯉。展現肌肉同孝心。我畀個 讚👍 你啦!

    回覆刪除
  2. 踩冰好凍,我N年前在北京踩過.

    回覆刪除
  3. 會不會、、、
    D冰踩爛佐。。。
    跌落河架???😅

    回覆刪除
  4. 踩冰好危險,因為肉眼好難睇到啲冰厚定薄...
    果度啲人都幾勇,咁凍都諗住天體!!!

    回覆刪除
  5. 會唔會好危險呢? (阿毛)

    回覆刪除
  6. 好勇敢呀, 唔怕會踩爛跌落去~?

    回覆刪除
  7. 表面睇仲以為仍然係水黎添,但結左冰又好靚喎,不過又好似好危險喎.哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己唔識睇啲冰就真係唔去行落去嘞。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.