2024年1月9日星期二

French onion meatballs

為咗要代入除夕party 嘅角色,於是網上摷吓有冇法式肉丸啦。見呢個french onion meatballs,唔理正唔正宗。照煮。
https://www.simplyrecipes.com/french-onion-meatballs-recipe-7198021
食譜話係4至6人份量。
四個中洋蔥切幼條,三瓣蒜頭切薄片。落1,5茶匙鹽,半茶匙胡椒,一茶匙百里香,兩塊月桂葉,兩湯匙牛油炒。炒到金黃(約45 分鐘)。待涼後剁成蓉,分兩半備用。

450g 免治牛肉,一隻蛋,杯日式麵包糠,一茶匙鹽,半茶匙胡椒,一份備用嘅洋蔥。撈好,搓成肉丸,上麵粉,煎熟。

然後落餘下嘅洋蔥,兩杯雞湯,一茶匙Dijon芥末,一茶匙喼汁。煮滾。最後灑上Gruyere 芝士碎至熔化。

肉丸帶有洋蔥嘅甜味。好食。

16 則留言:

  1. 點解係法式? (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知啊。可能似法式洋蔥湯嘅煮法卦。

      刪除
  2. 好食就唔使理正唔正宗。

    回覆刪除
  3. 炒到金黃(約45 分鐘):係不停咁炒45分鐘……好攰啫……你係話冚蓋文火煮。
    滿滿槲皮素嘅洋蔥衣我留低會熬湯,抗氧化強力令我血管彈彈下,無心臟病,不過,我舊年才開始咁做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係耐唔耐兜一兜佢咁囉。
      我呢邊話洋蔥湯要深色係要落埋洋蔥衣。

      刪除
  4. 好似好正咁喎...好食就得啦, 唔理正唔正宗呀~

    回覆刪除
  5. 人人口味不同好難迎合所有人 , 食係其次最緊要參與者氣氛歡樂 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,最重要係大家聚埋慶祝。

      刪除
  6. 雖然賣相麻麻,但食物最重要係味道呀.🤣

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.