2024年1月5日星期五

除夕

除夕夜去友人家慶祝。點渡過幾個鐘到新年呢? 主人家就搞咗個角色扮演晚餐 A Murder Mystery Dinner。

請柬。

故事背景,喺某古堡發生咗密室殺人事件。

有八個角色。

我被分配咗扮演Maitre Charles,一位假法國腔嘅形象設計師。
有dress code 的,要着黃色背心,彩色頸巾,有鬍鬚。
每人都貼咗名牌,等大家知道演邊個角色。


座位亦有名牌。
每人各自有劇本,
列咗要講嘅台詞。
有一位同我打扮差唔多嘅。係因為我德文差,要人輔助。所以二人飾演一角。
劇情係發生咗兇案,大家坐喺餐桌前討論誰是兇手。兇手係在座其中一位。
故事有食晚餐情節。我哋就potluck形式。主人家列咗清單,大家揀帶啲乜嘢食物嚟。

我就帶咗圖中嘅肉丸。
做戲做全套,我整嘅係french onion meatballs。
甜品。
最後玩到十一點,冇人估到邊個係兇手。
Hea 吓 hea 吓,新年蒞臨,大家出去露台睇人放煙花。















新正頭,意頭嘢。大家互送新年吉祥物。
我就準備咗豬仔。
宵夜。吹水吹到兩點幾三點先返屋企。
第二朝,新正頭行大運,去葡萄園兜個圈。

6 則留言:

  1. 你朋友真係好有心思。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時真係唔會無啦啦叫人嚟屋企食飯玩角色扮演。

      刪除
  2. 整蠱你,揾你扮 性感尤物 drag queen,低胸裝加魚網絲襪。
    似狼人殺個遊戲都有角色扮演同估兇手。
    最大考驗係厨藝,而佢哋最大考驗係聽你啲半鹹淡德文。
    下年揾你唱德文歌,佢哋估歌名,一定笑C。

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼罩嗰位就係反串喇。
      我啲德文又未至於差到冇人聽得明。

      刪除
  3. 王子D鬼鬼朋友仔好有心思來慶祝新一年喎,幾好玩吖.😁👍

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.