2024年6月5日星期三

5月尾週末見聞

5月25 九男女去OCHYS Waldfreizeitpark Kreuzstetten 宿營。我去過兩次,唔再介紹啦。

營地女主人知我哋節目,就即興同我哋咗個喺Oberkreuzstetten嘅酒窖導賞團,每位8歐。

等嘅時候落狗屎。
可惜導賞員鄉音太重,我冇心機聽。



入咗一間,睇吓天花嘅結構。

再嚟到呢間化石酒窖。
試飲。
張枱係貝殼化石砌成。
啲化石都係挖地窖時出土。


長毛象嘅骨。


5月26因為一半嘅團友都擔心會落雨,所以得番一半人去Buschberg行山。















24 則留言:

  1. 化石中發現恐龍最令我驚歎!
    多接觸綠化植物令人心舒暢架!好呀!

    回覆刪除
  2. 你只鞋。。。
    好吸引D蝴蝶啊!😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能早前滴咗啲汽水果汁自己唔知。

      刪除
  3. 王子真係惹埋好多狂蜂浪蠂!!!!!!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,我又未至於要放假蝴蝶搏流量。

      刪除
  5. D 蝴蝶仔假既吓嘩,靚到太假了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又未至於要放假蝴蝶搏流量。

      刪除
  6. 蝶影翩翩,好靚。
    酒,味道如何﹖

    回覆刪除
  7. 花花蝶蝶……靚! (Lilo)

    回覆刪除
  8. 又露營😆
    但行山好好天喎!

    回覆刪除
  9. 綠草如菌好舒服 , 有酒試又有化石睇行程唔錯呀 !

    回覆刪除
  10. 蝴蝶好靚呀, 其實第一眼都覺得似假..哈哈!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.