2024年6月21日星期五

原始週末

6 月14 - 16去咗鄉下渡週末。地點: Grüner See附近嘅Pfarreralm。

星期五提早收工,與友人們驅車兩個幾鐘。夜晚到達。

木屋有電但係冇雪櫃。要冷藏嘅嘢放晒喺地窖。

下圖係其中嘅大廳幾個家庭可以同眠。

呢個安排對我嚟講都幾特別。首先搞手喺一年前訂咗呢度,之後再喺朋友圈中轉發再轉發。務求有足夠人數住晒間屋。

呢個安排會有相識嘅,亦有第一次參與嘅新面孔(我係其中之一)。

柴火煮食。


梳洗嘅地方。


露天沖涼房(冇熱水供應)。我就早有準備帶咗個桶,煲啲熱水沖。
六月中其實都幾凍,得十二度左右。好多人都費事沖。
茅廁。
當晚嘅鄰居。




兩晚都係燒嘢食。


個blog 由呢度開始張我啲相次序倒轉。請由未睇番上嚟啦。
 

第二朝嘅仙境。。。。
呢度冇電話網絡。唯有玩吓集體遊戲消磨時間。
夜晚落雨。

係間餐廳飲個湯(除咗腸仔,湯,就冇選擇)就快快落山。因為烏雲蓋頂。
Total 行咗五個鐘。

目的地在望喇。

友人話海拔夠高先有呢種花。




母牛出沒注意。





836號行山徑。



往目的地Sonnscheinhütte




6月15。呢日活動係行山。團友就我,揀咗條易行嘅。

13 則留言:

  1. 呢度環境唔錯,不過冇熱水沖涼同個茅廁就真係麻麻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下地方,唔係住宅區,基建冇乜。

      刪除
  2. 讀書時無錢就原始露營,工作後有錢進級宿營,你係退步!👎

    回覆刪除
  3. 我覺得間中行吓玩吓都OK,時時去都幾悶蛋...

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚟呢度主要係行山。行山徑有好多條,應該唔會悶嘅。

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔沖涼佢哋真係唔覺得係啲乜喎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.