2024年6月29日星期六

Jugendabo

話說友人們每年都訂劇場套票。舊年佢哋問我join唔join。咁就試吓啱唔啱我啦。

呢啲套票係for 27歲以下年輕人,用廉價可以享受文化活動。成人可以陪同,需另加費用。Total 200歐多啲,好似有八場,計起嚟好抵。

佢係自動安排日子,劇場,座位。完全冇得揀嘅。

話劇。




古典音樂會。



超級深奧嘅話劇。友人係本地人都話好難明。
我中場放棄,走人。
二人獨腳戲。
話劇。佢嘅手法好特別。演員投影喺個佈景度,現場演員就負責配音。
輕歌劇。

因為日子冇得揀,唔得閒呀,病呀我哋就會張啲飛轉贈他人。
好似有次嘅音樂劇,病咗去唔到。即時上網買最平嘅飛補睇。

最後一次,上演喜劇。
經驗所得,只有歌劇啱我。下年我未必會join嚕。
另外,團伙一定要有位27歲以下嘅。出年唔知搵唔搵到個後生嚟join。

8 則留言:

  1. 深奧都當地時間人都睇唔明🤣 唔出奇嘅,香港人都唔係個個都睇得明本土啲嘢啦~

    回覆刪除
  2. 你去偽藝術館都有睇唔明啦!
    去唔到!你會賣自己張黃牛飛畀人?

    回覆刪除
  3. 睇唔明唔緊要,藝術哩…. 嘻嘻

    回覆刪除
  4. 有時有D太道地嘅野, 我都睇唔明

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.