2013年9月1日星期日

回應設定>> 唔使入驗碼







47 則留言:

  1. 拍手~~~~ 次次要入, 我真係覺好煩!
    有其他blog有呢個問題, 請問可唔可以send呢條link俾佢地呢?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 王子緊係叻啦
      yahoo果度會將d 野搬去Xuite隨意窩
      我諗我都係o係呢度開番個新blog

      刪除
  3. 好開心又見到王子你丫 XD

    回覆刪除
  4. 家姐呀
    你都有睇惡魔之城~

    回覆刪除
  5. 打聲招呼先呀!咁快做教學? 你個BLOG整得好靚呀。

    回覆刪除
  6. 你咁快手?我仲未搵到點搞個BACKGROUND。。。

    回覆刪除
  7. 你真係好快趣, 我都未決定去邊......

    回覆刪除
  8. 早知我早D入黎偷師啦, 我搞左一輪先掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我早知出blog時打鑼打鼓啦.hahah

      刪除
    2. 今日玩足十幾個鐘, 宜家算係有D眉目啦,明日再玩過。

      刪除
  9. 我都開左Blog喇,花了不少時間,還在探索階段。jingermany@blogspot.com

    回覆刪除
  10. 真係多謝晒你,之前每次打編碼好煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係要人哋個blog都咁整先冇咁煩

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.