2013年9月9日星期一

搬blog連相有眉目了

跟咗兩個方法都失敗.  
原因可能係我uploadgoogle drive時唔可以一個folderupload,咁我出嚟啲code同佢講嘅唔同. 所以我唔可以直接抄佢.  
另外google drive upload相時好大可能冇upload. 因為見佢up up吓停咗.  

同時搬blog連相我已經明明地個原理. 我搵咗一篇好sure google drive有相嘅係成功連相搬咗. 我依家要重新upload過晒,一次過唔可以太多,咁我先可以make sure所有相都up. 之後先可以再試blog.  希望成功.

53 則留言:

  1. 我解壓了3個Zip files,出現了三個images folders,知不知是不是把這三個images folders upload上去,還是將所有相放在一個images folder度,然後upload 這個images folder呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己放晒佢入一個folder咋.

      刪除
    2. 我間新鋪應該係 orientalmovie.blogspot.hk不過現在內部裝修暫停營業,可能要等一段時間

      刪除
  2. 我仍然不敢輕舉妄動!

    回覆刪除
  3. 王老子,我都係純手作吧啦...

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 開心得你吖. 我仲有around 5000幅相upload

      刪除
  5. 王子, 我請問你點解可以整到你個blog版面, 每一篇post 一格格, 我的睇落好似一幅過, 好難睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你參考吓以下呢篇blog啦.
      http://seeddauding.blogspot.co.at/2013/09/google-blogger.html

      刪除
    2. 依部份我已經做左,但都沒有美化效果。
      Thanks anyway.

      刪除
    3. Oh!睇錯咗你個問題. 呢個我好似冇set過. 等我搵吓邊度可以改先.

      刪除
    4. 可能係個template有關. 你試吓去template度,轉用另一個,preview睇睇.

      刪除
    5. 路人甲 : samwei 想做文章摘要: 在編輯文章的右上方有一項 "插入繼續閱讀標籤" (張紙撕裂咁樣) , 喺你喜歡嘅文章位置click一下; 使用這個即可設定成按入式閱讀, 方便一版有多個網誌,提供選擇式閱讀。舊post 就每一編做一次 . . .

      刪除
    6. 小肥> 多謝路過. 但係samwei唔係咁意思呀. 佢個blog首頁睇落去好似一篇blog咁,其實已經有好幾篇. 佢想一格格咁分開佢. 唔知你有冇方法呢?

      刪除
    7. 嘩, 有人搭嗲, 好高興喎, 我諗到頭痕呀!

      刪除
    8. blog有呢樣好,個個都可以搭嗲. Samwei你不如開篇blog問吓,睇吓有冇人解答到.

      刪除
    9. samwei ,呢個問題已解決, 問左Ka...你去設計--->範本--->浮水印.就得了.

      刪除
    10. 小肥講得啱呀!係咁樣做呀!我試左啦!

      刪除
    11. ha ha, thanks all. 你地很有我心, 錫哂你地。

      刪除
  6. 想你請教一下, 你點樣將"首頁", "維也納天氣好嗎"等等4個項目放在一欄??
    你打算將舊屋d衫褲鞋襪搬晒過黎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇睇呢度.
      http://ohtria.blogspot.co.at/2013/09/blog-post_3.html

      刪除
  7. 我間新鋪應該係 orientalmovie.blogspot.hk不過現在內部裝修暫停營業,可能要等一段時間

    回覆刪除
  8. 我覺得你install番google drive個client o係你部電腦度
    將d相抄入個folder
    等佢慢慢sync番上去
    會好過經佢個web interface upload

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經upload完lu,但係e+佢 error 503

      刪除
  9. 王子成功在望^_^加油加油

    回覆刪除
  10. you mean using import, import all photos, then import all aricles from yahoo zip files sucessful finally?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係. 係upload去google drive再改xml file.

      刪除
  11. 病虎俾我個備份zip居然係empty架, 都話佢唔可靠啦, 都係要靠自己逐篇搬先得.

    回覆刪除
  12. 慘囉,我成兩千幾三千篇添

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未成功(¬_¬). 但個方法應該係最簡單.

      刪除
  13. 搬blog 辛苦! 我都未攪好!

    回覆刪除
  14. 呢D粗重野,我做唔到呀.嗚鳴...

    回覆刪除
  15. 唉,真係好煩!乜唔係做好備份之後再用 blogtrans 就可以完整匯入嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,匯入唔到相片㗎!?

      刪除
    2. 相片要另外搞.你可以睇吓呢度.
      http://seeddauding.blogspot.co.at/2013/09/from-yahoo-to-blogspot.html
      可惜,我可能有太多相. 以上方法我係失敗咗.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.