2014年2月15日星期六

總結睇咗乜

又總結吓今個星期睇咗乜.

吸血學院 Vampire Academy

故事簡介(copied from yahoo.com.hk)

十七歲的 Rose,是半人半吸血鬼的拜爾族人,她奉命擔任莫里族公主 Lissa的護衛,誓死保護她的生命安全。莫里族是純種吸血鬼,他們吸血,但不殺害人類,唯一使他們致命的,是陽光和血族的追殺。為了變得更強,逃過血族 追殺,Rose與Lissa進入名為聖弗拉米爾的吸血學院接受特訓。Lissa 身為公主,皇族身份令她捲入致命政治鬥爭。另一方面,血族無處不在,學院的鐵門內,或許比外面的世界更加危險!看不見的敵人、似敵似友的夥伴、血腥的陰 謀…要想活命,Rose與Lissa必須抵抗各種禁忌的誘惑,並且時刻保持警惕…

呢齣我覺得係青春校園片X吸血鬼. 好多吸血鬼,仲好把鬼. 唔睇都唔係損失.
 

直航殺機 Non-Stop

故事簡介 (copied from yahoo.com.hk)

標馬克斯(里安尼遜飾) 是資深的聯邦空中乘警,他對工作感到厭倦,視每次生死攸關的任務,尤如例行公事。可是,今天的航班卻讓他搭上不一樣的旅程…
在客機從紐約起飛,出發到倫敦不久,標開始收到連串神秘短訊,命令他要迫使政府將1億5千萬美金轉到一個不明戶口,否則每20分鐘便會有一人喪命。一場緊張刺激的貓捉老鼠遊戲,於高空4萬呎展開,全機146位乘客生死懸於一線。

好睇喎,好緊張. 唔到最後都唔知邊個係奸角. 但係佢交代得又唔係太清楚,都唔知奸角點帶啲嘢上機,有一個C嘅又唔知佢點落手.
 

24 則留言:

  1. 里安尼遜近來都係拍好多動作片喎

    回覆刪除
  2. 我都幾鐘意E位オジサン架。幾十歳憑動作片打出名堂。

    回覆刪除
  3. 第一套啲劇情....真係有人buy架?

    回覆刪除
  4. 喺 imdb.com 度 Non-Stop 有8.8分,應該係好睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 撇開佢合唔合理,個故事係幾好睇.

      刪除
  5. 吸血片, 本月27上畫, 但從來冇興趣.
    第2套要3月先, 應該會睇.
    近排我睇左: 鐵甲威龍, 華爾街狼人,騙海豪情.

    回覆刪除
  6. 見到Liam叔就想起舒特拉的名單,因為以前讀書嗰陣要analyse 呢套戲

    回覆刪除
  7. 第一套應該視覺刺激為主,NonStop個故事都幾吸引。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.