2014年2月6日星期四

香港有得睇

呢個星期個schedule只有兩齣戲睇,所以我已經可以做呢個星期嘅總結.

鐵甲威龍

故事簡介 (copied from yahoo.com.hk)

2028年,跨國企業OmniCorp已成為機械人科技發展的核心,他們超卓的表現更引領美國於世界各地的戰爭中取得勝利,而接下來他們更希望的是,能令這種科技更加普及化。

Alex Murphy (祖爾堅拿文 飾) 是一位愛惜妻子、慈愛的父親,也是一位盡責的警察,他竭盡所能去遏止底特律的罪惡,但卻不幸地於一次行動中身受重傷。為保Alex的性 命,OmniCorpi決定利用他們最新的機器人科技將他改造成半人半機械的超級警察「鐵甲威龍」(RoboCop),讓他以全新面貌重返,但與始同 時,Alex也需要面對許多從未遇過的問題…

1987年版我係喺戲院睇,但係已經唔係好記得佢講乜,所以唔知個故事同新版有乜分別. 新版update咗現代元素,好似世界工廠同美國死敵咁啦. btw我唔太like last 嘅機械人搏鬥場面,電腦動畫太假了.


龐貝末日:天火焚城

 故事簡介(copied from yahoo.com.hk)

公元79年8月24日,沈睡的維蘇威火山突然甦醒爆發!瞬息之間,火山噴出的火焰遮天蔽日,熔岩四處飛濺,濃濃的黑煙,夾雜著炙熱的火山灰,鋪天蓋地降落到龐貝這個城市!空氣中彌漫著令人窒息的硫磺味,加上持續的地震和隨之襲來的海嘯,眾人拼命逃離…

但從小被賣做奴隸的鬥士美路 (傑夏寧頓 飾) 決心折返,拯救一直互相愛慕著、出生於富裕家庭的卡西亞 (艾美莉布朗寧 飾),她被迫許配給腐敗貪污的羅馬參議員 (基夫修打蘭 飾) 並被他關起來。美路不顧一切,希望在有限的時間內找到卡西亞,並逃離這場天火浩劫……

 
齣戲主要係格鬥+逃難+唔係好多嘅愛情情節. 睇完好想去睇吓龐貝古城係咪真係好似齣戲咁,可能要去龐貝嘅博物館先知. 3D睇火山爆發好立體, 其餘只有部份較特出.


79年在經歷幾次地震等火山活動徵兆的一週後,維蘇威火山爆發,一夜之間將龐貝活埋於火山灰下。
龐貝被掩蓋在六米多深的火山灰下。它的名字和位置被人遺忘了。1599年,因開闢地下水道欲引沙諾河水時發現了有雕刻的古牆,建築師多梅尼科·豐塔納被召來研究,因而首次披露出部份的龐貝遺跡,但一直到150多年後,人們才真正開始挖掘這座古城。
龐貝為我們今天提供了一個寶貴的歷史的一瞬。通過對龐貝的挖掘,歷史學家和考古學家了解到了許多一世紀羅馬人的生活情況。在火山爆發的那一刻,龐貝是一座繁華興旺的城市。19世紀對龐培大規模挖掘時,發現數百位火山罹難者,屍體的肉已腐爛,只留下人形軀殼。當時的考古學家將石膏灌入軀殼做成鑄像,記錄下 當時龐培的慘狀,令龐培聞名於世。但製作鑄像的過程同樣也破壞了殘留的遺體,由於羅馬人流行火化屍體而導致存世古羅馬人遺體標本數量有限,因此這些此處被 發現的遺體被破壞造成了無可彌補的損失。
火山爆發時龐貝大約有20,000人居民。大多數在他們的假日別墅中。通過對龐貝的發掘考古學家們才了解到文獻中提到的當時的許多服務性行業到底是怎樣的,如食品商場、磨場、酒吧、小酒店和劇院。
*wikipedia.org

47 則留言:

  1. 只想看看有關龐貝古城的歷史

    回覆刪除
  2. 都幾值得去㗎,夏天去記得帶水超熱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我google map 行咗一part,真係冇瓦遮頭.

      刪除
  3. 我仲諗呢個星期日去睇 Robocop

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 佢只係冇咗blog,其他服務仲有架.

      刪除
  5. 龐貝我去過,值得去架

    回覆刪除
    回覆
    1. google map我見好大,係咪要行好耐架??

      刪除
  6. 我冇睇戲都唔知有幾耐,淨係煲劇上網就已經唔夠用,而且最怕係啲戲好爛,等人睇完話好才去睇都未遲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呢. 煲劇上網都用咗好多時間.

      刪除
  7. 新年太忙都冇時間給網友拜年,趁今日得閒些便同大家說番句"恭喜發財 ! 身體健康, 萬事如意,生活愉悅,馬年進步!"

    回覆刪除
  8. Robocop呢邊電台重播過好多次, 新版我都唔想睇嘞, 反而部Pompeii我有興趣啲.

    回覆刪除
  9. 港式生活都不外乎過年睇下戲~~

    回覆刪除
  10. Pompeii is worth visiting. Have to visit as soon as possible as it appears that some ruins were already destroyed during recent flood.

    回覆刪除
  11. 龐貝,當年太多行程所以miss左,有機會要去睇吓~

    回覆刪除
  12. Robocop故事其實幾sad,機械人已經返唔到頭,所以我想睇第二套。

    回覆刪除
  13. 香港係有得睇呀, 但又不是我杯茶呢....>.<

    回覆刪除
  14. RoboCop香港呢個星期四先上 (13/2),咁快睇左

    回覆刪除
  15. 龐貝等看中!其實買了一本以龐貝火山爆發為背景的小說,看了一半,都要找日看完再去看戲。其實爆發前已有很多徵兆,可惜無人信!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.