2014年2月7日星期五

奧地利如花 雌雄莫辨

歐洲歌唱大賽代表奧地利的參賽者,是位擁有魔鬼身材,但面上長滿鬍子的「奧地利如花」,比賽還未開始已引起外界關注。「奧 地利如花」Conchita Wurst,本名Tom Neuwirth,其實是一名有易服喜好的男子,喜歡將自己打扮女性,但卻故意留下有男性象徵的鬍子,外界猜測他是為了表達一個社會,能容納不同群體的重 要性。



Conchita Wurst 在之前的觀眾投票上都沒能成功拿下參賽資格。今年奧地利廣播電視台因此決定不再全民投票,理由是「觀眾會選擇他們喜愛的選手,而不是最有資格的選手」。但 是在他們決定推薦Conchita Wurst後,卻引起國內強烈的反彈聲浪。大部分網民都很支持他,有網民說 Conchita Wurst 大可以一直隱藏自己,但他選擇大方站出來,值得祝福。

1月30
www.881903.com

------------------------------------------------------------------------------
 
無意中發現商台個網介紹呢位奧地利靚女喎.比較耐啲blog友可能有印象我以前介紹過佢.
奧地利廣播電視台唔搞全民投票其實係想慳錢. 搵咗靚女出賽我全力支持. 因為前年佢只係些微之差唔可以代表奧地利. 過咗一年,佢又上過德國真人show 我估多咗人認識佢. 到時歐洲歌唱大賽可能會得到德國粉絲一票呢. 但係有保守國家話如果佢出賽,佢哋會杯葛喎. 真係靠嚇.


 
依家佢參賽仲未出台,咁聽住舊歌先啦.
 

51 則留言:

  1. 我們需要一個共融的社會!

    回覆刪除
  2. 用 The Voice of Holland 方式等啲評判背住佢 聽佢唱歌咪公平。不過,我都接受唔倒呢身造形, 剃咗啲鬚會好好多。

    回覆刪除
  3. 佢真係唱得幾好, 女人味十足

    回覆刪除
  4. 唔係睇下咢,真係好女人喎,仲係幾靚個隻

    回覆刪除
  5. She doesn't look like a man at all... Are the boobs fake or? she took hormones?

    回覆刪除
  6. 香港歌唱比賽暫時未能容納這樣亦男亦女的参賽者呀!

    回覆刪除
  7. 呢個有女人味的如花同HK的如花成了大對比....

    回覆刪除
  8. 我覺得佢似係想表達一種共融既訊息...
    香港成日口講要尊重, 奈何有人歪曲左....大家變成唔尊重...
    香港都好似有提過呢位人兄....~

    回覆刪除
  9. 「但係有保守國家話如果佢出賽,佢哋會杯葛喎. 真係靠嚇.」

    保守國家係指邊個?

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開俄文嗰啲,今日睇到啲攪笑野,話說有個美國運動選手係酒店房間沖完涼後因開唔到浴室度門而被困,結果....
      http://www.nbcolympics.com/news/us-bobsledder-johnny-quinn-trapped-bathroom-breaks-through-door-escape

      原來佢哋啲門係紙造嘅。

      刪除
    2. 咁多個窿,可能係保暖用呢....

      刪除
  10. 唱得就得啦! 咩打扮都係個人啫!
    靚過你喎,王老子XDD

    回覆刪除
  11. 把聲幾好唔會好odd. 令我諗起Cher. 唔知佢唱番男聲會點!

    回覆刪除
    回覆
    1. 男聲
      http://www.youtube.com/watch?v=kIwXt1MY4jo

      刪除
  12. 女就幾靚喇!仔就普通啦!歌呢唔錯咁囉!

    回覆刪除
  13. 佢把聲都好似女仔冇鬚仲靚 , 我覺得佢好似女扮男0既 .

    回覆刪除
  14. 圖2,佢穿上女子服裝後,可以唔見左........,打扮真係勁....叻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜你睇得咁detail架. 哈哈. 以我知係有一d特別o既under架.

      刪除
  15. 男人都靚到咁~叫我地呢D真正既女人點算?


    珮夫人

    回覆刪除
  16. 救命!! 我依家無晒胃口食飯.........

    回覆刪除
  17. 回覆
    1. 鬼鬼多數都濃密架. 佢就上埋粉修飾吓.

      刪除
  18. 好難頂呀! 要扮女人就唔該唔好留鬚啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咁女人,唔留鬚冇人知佢係男人嘛.

      刪除
  19. 嘩!佢真係好靚啊!!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.