2014年2月26日星期三

Fenchelsalat mit Grapefruit und mariniertem Lachs

Fennel呢隻嘢未食過,唔知乜味,又唔知自己鍾唔鍾意食,所以一直冇買過.
The bulb is a crisp vegetable that can be sautéed, stewed, braised, grilled, or eaten raw. They are used for garnishes and to add flavor to salads.
 wikipedia.org
Cologne時同人清雪櫃,見有一個. 我炒咗佢嚟食,個味我like. 第日自己會買嚟煮....
 
有日咁啱見到以下個沙律食譜. 啱晒!
兩個fennel, 一個紅肉西柚,一個黃肉西柚, 鹽,胡椒,油,羅勒, 三文魚生, 魚子. 豉油, wasabi

西柚拆肉,部份搾汁
Fennel 切去綠色部份,刨片. 之後用西柚汁, 鹽,胡椒,油醃醃.  
魚生切片,每片5mm, 用豉油, wasabi醃醃.  
然後所有嘢撈埋一齊. 食得!
因為我去間超市冇西柚,咁我用沙田柚 & 100%西柚果汁. 又因為怕會食剩,費事買一舊魚生. 我用咗一pack得嗰幾塊煙三文魚代替. 煙三文魚佢已經有味,我冇再落豉油同wasabi.

>> 鹹鹹酸酸,帶有fennel, 羅勒味道. 好夾,好食. 有下次.

60 則留言:

  1. Fennel係西餐好常用啦....炒, 煎,沙律咩都得....你接受到茴香味咪即係囉.
    好多次係超市見人話, 乜隻"洋蔥"咁大既XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠葉都係香草黎....切碎可用,類似Dilll.

      刪除
    2. 係咩? 我wiki見o既fennel seeds冇八個角喎!

      刪除
    3. 茴香係正名,八角係以形狀得名,多數中國人叫!fennel seeds係籽黎啦,仲八你個頭咩!
      我依家知你果然"美貌與智慧並重!"大佬大大!

      刪除
    4. 乜八角唔係seeds黎架??

      刪除
    5. too early la, I need to google what is 八角.

      刪除
  2. 似係洋葱同西芹打亂種生出黎嘅混血兒喎!

    回覆刪除
  3. Fennel我冇買過呀,王子唔like,我淨响街salad buffet時獨食

    回覆刪除
  4. 呢個啱哂low cholesterol diet! 正!

    回覆刪除
  5. 我只喜歡食西柚,唔鍾意食沙田柚!

    回覆刪除
  6. 酸"微微"...都好岩呢D天氣食喎...食完人都精神D~

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我覺得佢個味好熟口面. 下次攞d八角比較吓先.

      刪除
  8. 西廚好鍾意用 fennel 做沙律

    回覆刪除
  9. fennel又貴又唔係特別鍾意食,無特價就吸引唔到我去買。

    回覆刪除
  10. 真係食唔到魚生...我寧願烚個薯仔放落去~~

    回覆刪除
  11. 同人清雪櫃會唔會間中見到鮑魚海參魚翅架呢

    回覆刪除
  12. 意人成曰伴沙律食我唔like, 不過煮熟就好小小

    回覆刪除
  13. 又係酸酸地,好唔好食o架?

    回覆刪除
  14. 我唔多食到香草架,太濃我會反胃。

    回覆刪除
  15. 原來呢隻野個味似八角又可以炒, 咁我可以放心買來試下
    成日行過超市見到都唔敢買
    驚個味唔岩自己


    珮夫人

    回覆刪除
  16. 我都未食過fennel, 以前睇jamie oliver佢成日整

    回覆刪除
  17. 你鍾意fennel的味道,可以用佢嚟煲雜菜湯都好正。

    回覆刪除
  18. 呢個口味應好fresh喎, 我好鐘意加香草ga~淨係望張相我都好鐘意啦, 因為d 色好吸引, 望到都想食返啖!

    回覆刪除
  19. 我未食過fennel, 唔知咩味呢? 你呢個沙律好正.

    回覆刪除
    回覆
    1. blog友話個味似八角. 我冇比較過,但我接受佢個味囉.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.