2014年10月10日星期五

UEFA Champions League Trophy Tour

闊別四年UEFA Champions League Trophy Tour又到咗維也納. 只展出三日,我第一日(102)就去咗睇喇.



虛擬球星同你玩踢波.
好似唔係好多人排.
UEFA係咪歐洲球會杯呢?
我真係唔多識,可想而知我只係襯熱鬧.






等上樓上同個杯(真身)影相人實在太多,我費事排,出邊zoom上去算.


28 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都係門外漢,只係去襯吓熱鬧

      刪除
  2. 第一日就去,關你鬼事咩!係咪又想去𥄫免費嘢XXD

    回覆刪除
  3. 咁你有冇玩踢波呀?定虛擬球星請你食虛擬波餅?

    回覆刪除
  4. 呢個戶外展免費去睇架? 有無售賣紀念品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 免費入場架. 但係冇賣紀念品

      刪除
  5. 試過夾份買個足球喺上面簽自己個大名慶祝同事生日,簽名時我真係覺得自己係大歌星。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你簽咗名我唔想要囉. kakakaka

      刪除
    2. 所以咪要揾生日作為籍口囉!要人哋硬食!你咁精架!
      花錢就係要滿足自己小小嘅欲望。

      刪除
    3. 收咗你呢份禮物真係想喊.

      刪除
  6. 係喎~~~有冇啲咩免費紀念品可以拎下?!!@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 出賣自己個人資料好似會有紀念品(唔知係乜).

      刪除
  7. 好似唔係咁多人喎,無野派咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 入邊好多人等同個杯影相架. 另外出賣自己個人資料好似會有紀念品(唔知係乜).

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.