2015年9月18日星期五

經濟博物館(下)

經濟博物館中有兩個博物館,一個係咖啡館,一個係百年前生活館。呢晚只係咖啡館有開.

咖啡我唔飲嘅(星XX除外,因為我唔覺佢係咖啡), 完全冇興趣睇添。



奧地利咖啡品牌.













方糖都有人儲。

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果係咖啡師可能會有興趣睇.

      刪除
  2. 咖啡都唔飲,唔係路啦XXD
    依家茶記都好少有方糖, 一係散裝白砂糖, 一係就包包裝.

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲咗我瞓唔到
      我度d cafe都好少有方糖

      刪除
  3. 百年前生活館,有冇再去睇呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要錢呀。都係等佢有免費又有o野食時先去.

      刪除
  4. 飲咗咖啡瞓唔到,咁朝早飲咪得囉,但紅牛咪一樣?都係有咖啡因,又唔見你話飲咗紅牛瞓唔到?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 如果係咖啡師可能會有興趣睇.

      刪除
  6. 咖啡我家某人必飲嘅(星XX除外,因為佢唔覺佢唔係咖啡)

    回覆刪除
    回覆
    1. 星XXo個D我飲咗都可以瞓,即係冇料到。

      刪除
  7. 我都覺得兜巴星個d好流~~
    呢堆展品擺到好似雜貨店咁,有d眼花~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 兜巴星o個D我飲咗都可以瞓,即係冇料到。
      擺得好亂

      刪除
  8. 咖啡館,唔知還以為有咖啡飮㖭!

    回覆刪除
  9. 無人表演拉花XXD
    去星巴好中產:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 7仔都有樽裝賣啫(唔知依家HK仲有冇),7仔唔中產喇卦。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.