2015年11月26日星期四

銀行

銀行縮減成本,縮減櫃台服務係全世界大趨勢。
呢度市中心某間銀行可能間舖實在太大,地理位置又超正. 咁佢哋不務正業,租個吉咗一大半嘅bank hall做展覽等。呢期就開咗間Pop-up Store.

係一個瑞典傢俱品牌。特別係佢哋源用最初花布設計。而個花布設計師係一位走難去咗瑞典嘅維也納猶太人。

花布設計原稿。
講開銀行,記得N年前喺香港有位操廣東話嘅中年男子走嚟投訴。佢話佢個提款卡密碼明明啱,喺外國佢都係咁撳,點解到香港架機話佢密碼唔啱㗎!! 我問佢啦,咁個keypad排位係咪一樣㗎?佢睇一睇....係喎,唔同嘅。
唔知大家有冇發覺呢??
喺香港影嘅
奧地利影嘅

36 則留言:

  1. 地盡其用......
    香港的排列方式,與鍵盤排列的一樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 與鍵盤一樣>>你唔講我又冇留意喎.即刻睇吓.

      刪除
    2. Interesting, haven't withdrawn $$ in HK for a long time. The Austria's is the same as Sydney's.

      刪除
    3. 即刻有個問題,有邊度係同HK一樣嘅呢??

      刪除
  2. 渣打 啱啱推出流動銀行。慳番啲貴租。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錢賺又要顧社會責任,唯有用呢個方法。

      刪除
  3. 而家越來越少分行, 老人家唔識用電腦, 又唔上網, 都幾頭痕

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔覺我呢度好多婆仔排隊攞錢個喎.

      刪除
  4. 依家打銀行工幾萬擔壓力, 冇左5點收工呢支歌唱好耐啦,仲要成日裁員, 心驚驚咁.

    回覆刪除
  5. 冇試過係外國撳提款機,所以唔知原來唔同.

    回覆刪除
  6. 哈.......你老本行,至清楚喇...

    回覆刪除
  7. 哈哈...又幾特別喎...Bank hall 做展覽...

    回覆刪除
  8. 我在香港無㩒錢,英國和奧地利的 key pad 都一樣。

    回覆刪除
  9. 銀行大堂做推廣就有,哈點會又攞嚟出租,咁容乜易會惹來啲閒雜人等…
    噢!原來王子喺香港時係一個銀行家啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係吸引生客入嚟嘅方法。
      邊係銀行家吖,係著老西掃地嘅打雜咋.

      刪除
  10. 乜真係有人唔睇清楚就撳?!!...

    回覆刪除
  11. keypad排位真係唔同,有時我都係用位置來記,哈哈哈!

    回覆刪除
  12. 旅行時我冇用提款機喎,因為唔記得密碼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 密碼都唔記得,咁你又記得點返屋企喎.

      刪除
  13. 我度都係同你度一樣
    喺香港影嗰張相係你自己影?會唔會間間銀行唔同呢?

    回覆刪除
  14. 咁要睇係咪用同一間ATM 公司的機

    另外, 都幾有趣喎, 銀行都識開源節流....不過最近睇到銀行我覺得遲早死得, 因為GOOGLE/APPLE 都想出MOBILE MONEY.....喺KENYA 已經用得好好, 而當地係無銀行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 印象HK好似係一樣。
      MOBILE MONEY未必HK未必批個銀行牌照。

      刪除
  15. 我喺台灣撳過,係同香港一樣嘅~

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於知道有地方係同香港一樣。

      刪除
  16. 係呀係呀! 早前去完非洲經常禁機,但返回香港就成日禁錯密碼架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪冇一個非洲地方係同香港一樣呢?

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.