2015年12月26日星期六

Paprenjaci 胡椒曲奇

話說去睇嗰個聖誕'花'展展出嘅各國甜食時,見到佢有介紹克羅地亞嘅胡椒曲奇Paprenjaci. 唔知去過克羅地亞嘅blog友有冇食過呢?好強胡椒味,我覺得好好食㗎。好懷念添。一於search吓個食譜先.
食譜搵咗兩個,都係用同一材料。求其揀咗下面呢個試。
http://www.food.com/recipe/croatian-pepper-cookies-paprenjaci-327234

材料> 450g 麵粉,一茶匙黑胡椒粉,一茶匙丁香粉,兩茶匙肉桂,兩湯匙蜜糖, 一個蛋黃, 150g 合桃粉, 150g 糖, 180g 室溫豬油(我用牛油), 一茶匙肉荳蔻粉.
所有材料搓勻就得。
實際情況係個坺嘢好濕。我估我落咗double份量麵粉先可以。
成品當然係好食啦,食後個口有胡椒餘香。但係我食過嘅係辣辣地㗎, 下次要落多啲胡椒。

30 則留言:

  1. 曾經係檳城既植物園食過古力黑椒曲奇, 超好味.係要辣少少先好食,依家謝老四個仔開既曲奇, 有隻辣椒都唔錯.

    回覆刪除
  2. 未食過,講到食就唔及你。

    回覆刪除
  3. 我無食過,不過我去克羅地亞係十年前,唔知當時興起未

    回覆刪除
  4. 呢個唔啱我,因我對某些材料有敏感!

    回覆刪除
  5. 冇食過喎,去克羅地亞都唔覺有既

    回覆刪除
  6. 唉! 6月去克羅地亞時無食過呀!

    回覆刪除
  7. 落豬油會唔會好味啲? :p

    回覆刪除
  8. 呢款有肉荳蔻粉我麻麻地.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.