2016年11月21日星期一

家中有隻over 2kg嘅鴨,最好就係開心些牙啦. 
猶疑梗跟blog友整片皮鴨好吖,定係跟我本鴨食譜整。最後懶蟲戰勝,唔想去買中式食材,整個西式算。

食譜要用到Piment呢隻香料,唔知係乜,超市又唔見有,咁就唔落啦。
鴨內外用鹽同胡椒醃。
餡> 1.5個舊Semmel麵包,三個洋蔥,120ml 牛奶,parsley, 兩隻蛋,肉荳蔻,鹽,胡椒。
麵包切小件備用。洋蔥切粒炒炒,落牛奶煮滾後加入麵包度。再加兩隻蛋,parsley. 肉荳蔻,鹽,胡椒調味. 撈好,塞入鴨肚內。
因為我唔食發水麵包嘅東東,個餡我只係試咗少少,味道幾好.

26 則留言:

  1. 你改同豆or薯茸or菜蔬類咪好過發水麵包囉

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 唔會呀,我唔係好鍾意西式嘅stuffings,其實八寶鴨嘅stuffings我都唔鍾意,如果一定要整,我應該會釀糯米飯

      刪除
    2. 喺HK印象只係食過燒鴨咋.

      刪除
    3. 將炒到9成熟嘅香菇臘腸糯米飯,釀入個鴨肚內,然後焗,等啲鴨汁滲入啲糯米飯入面,用雞都得架

      刪除
  3. 好耐之前整過一次法式橙酒燴烤鴨,個汁好香酸酸甜好好味。但而家都已經唔記得點整,唔知王子有聽過嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似聽過. 諗唔起係乜名堂。

      刪除
  4. 我都覺得食發水面包有點怪

    回覆刪除
  5. 王子受咗咩刺激?竟然淪落到走去做鴨???!!! XD XD XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你梗係講英文講得多嘞,用錯動詞. 係整鴨,唔係做鴨!

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.