2016年11月2日星期三

Halloween

舊年畀報紙誤導錯過咗萬聖節巡遊。今年點都要睇吓.

遊樂場官網資料又係老點。佢講嘅起點完全唔見人.唯有去大舞台等啦.突然見一班扮晒嘢嘅遊人問咗實Q後離開,我又跟住行。原來巡遊已經喺另一邊開始咗.啱啱送隊尾。

跑呀跑,追番嚟睇.




去到一個比較光同冇乜人等嘅位影番隊頭。







睇到呢度唔睇嘞,跑番去大舞台。
(今年新增)巡遊隊伍未到,有人表演行摩天輪娛賓。
今年係個catwalk台,比舊年改善咗.
台上表演係同舊年一模一樣。

黑暗女王點着個Calafati.
之後隨住MJ嘅Thriller起舞。
巡遊中部份嘅演員今年都一齊跳。
台下都有
Btw, 呢晚有人撳門鐘,唔通又係突擊檢查有冇電視?裝吓個防盜眼又唔見人.之後聽到有大人話 "你哋要等吓嘛,唔係人人都咁快開門."  啊!原來係鄰居嘅小朋友玩trick or treat。Halloween喺奧地利算係新興玩意,冇諗過有人嚟trick or treat, 冇準備添。好彩我有喺唔同活動攞嘅糖仔未食,咁就畀佢哋啦 (希望係未過期)。
出年要準備吓先得喇。

38 則留言:

  1. 鬼火咁靚嘅你,有冇俾人追啫
    我今年有派埋3兄弟姊妹添,班嘩鬼一見,糖都唔要啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我追人咋.
      又唔明你講乜喇。You mean你好醜,嚇到佢哋糖都唔要?

      刪除
    2. 咪d薯條囉
      你成日腦短路,又唔記得食藥,點同你溝通呀😓

      刪除
    3. 死啦,我都仲未get到你講乜.

      刪除
    4. 你已病入膏肓,冇藥醫

      刪除
  2. 回覆
    1. 多數都係扮喪屍. 其他造型會喺另一個本地節日先扮.

      刪除
  3. 幾好喎,萬聖節有呢啲節目,可以出去睇下

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似我呢啲宅男冇人約嘅都有地方可以去囉.

      刪除
  4. 夜嗎嗎見到鬼樣都好驚嚇。

    回覆刪除
  5. 都好熱鬧喔,而啲鬼也都扮得好認真!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲係演員嘛,一定要認真啦.

      刪除
  6. 官網撰稿員好鬼懶,坐喺度胡亂作完就收工,打個電話問吓負責人咪得囉!
    跑呀跑,追番嚟睇.……睇到呢度唔睇嘞,跑番去大舞台。……做咗running man,睇騷做運動減肚腩,一舉兩得,意外收獲。
    睇相都感染到嘩鬼氣氛,現場更濃厚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 打個電話問>> 唔去到點知佢官網都唔啱嘅啫.另外夜晚邊有人接電話㗎呢度.
      跑嚟跑去,可能係我一個月嘅運動量。

      刪除
    2. 我係鬧撰稿員唔問清楚就出,邊敢話尊貴嘅王子呢!要打電話都係王子隨從嘅工作啦!

      刪除
    3. 我估係臨時改咗冇update。

      刪除
  7. 個個都係扮喪屍咁悶㗎!
    第四張成張床都搬埋出嚟,條友就咁瞓喺度慳返啲腳骨力 :p
    有人幫佢推床嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他造型會喺年頭另一個奧地利節日出現。
      張床有人推架.

      刪除
  8. 瞓床果個最恐怖,有驅魔人feel.....
    跑來跑去係咪夠晒一星期運動量?
    出年自己整定啲巫婆手指送畀小朋友,才夠誠意XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個月嘅運動量添啦.
      都好喎,冇人trick or treat可以自己食.

      刪除
  9. 我就預備左糖, 點知今年無細路拍門, 可能唔係星期六日, 對住D糖唔知點好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 講講吓我都擔心準備咗冇人嚟添。

      刪除
  10. 遊樂場官網資料點解咁鍾意老點人~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 定係起頭其實係D SHOP, 等人係等待期間可以SHOPPING...HAHAA

      刪除
    2. 哈哈. 等人可以SHOPPING你都諗到。

      刪除
  11. trick or treat係美國習俗,想不到也傳開了。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.