2017年1月9日星期一

Rehrückenfilet auf einem Apfel-Zwiebel-Ragout mit Steinpilzen

嘩!呢個個名好長。我簡稱佢蘋果鹿肉啦. 首先我打咗佢原有個食譜先。

四人份
800g 鹿柳肉,檸檬一個, 鼠尾草,三個蘋果去心切件,兩個洋蔥切件,兩瓣蒜頭,500g 牛肝菌,parley,thyme碎。
煮法>肉切大件,用鹽,胡椒,檸檬皮醃醃。肉上面放啲鼠尾草,煎煎底面約三分鐘。之後用錫紙包好.
蘋果,洋蔥,蒜頭, 菇菇,香草,調味.煮至蘋果軟。
我煮呢個其實只係想試個蘋果.鹿肉呢啲咁名貴嘅食材我呢啲下等人就用咗豬柳代替啦。牛肝菌我只係得幾塊,咁加咗啲雜菇落去.
佢煮肉個方法其實會係medium. 豬肉雖然生都有人食,但我都係煮熟佢好啲嘞。
味道酸酸咁囉.

35 則留言:

  1. 我未食過鹿喎!

    雲南少女食生豬肉十年,寄生蟲長滿身,嚇屎人,我唔敢生食。

    回覆刪除
  2. 豬肉幾大都一定要煮熟!唔係生蟲好大鑊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲人覺得佢哋嘅豬肉好衛生。

      刪除
  3. 蘋果同牛肝菌呢個組合好似唔多夾,有啲嘥咗

    回覆刪除
  4. 鹿肉係名貴食材?幾錢呀?貴極都貴唔得過日本和牛掛? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔知呀。我去啲chap超市係冇得賣嗰囉.

      刪除
  5. 比我都會改豬肉,食鹿肉好似吞唔落

    回覆刪除
  6. 哈,我以為你真係煮鹿肉添,呃人嘅。

    回覆刪除
  7. 我突然明白同事個老公做事咁鍾意去打獵仲要專係打鹿
    原來鹿肉係奧地利係貴野 (同事老公係來自奧地利)
    同事老公打到鹿, 同事就會整鹿肉rendong 再唔係就烤鹿肉過我地食
    真係幾好食 食完個人仲好暖TIM

    珮夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 野鹿貴o野嚟嘛.
      出去食得幾舊仔,食咗都唔覺飽,莫講話暖肚.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.