2017年5月16日星期二

上花園展奧地利州(下)

睇完宮殿。就去對面山嘅修道院。







介紹唔同種子。
穿過拱門就係修道院嘅後花園.


又係種咗好多花囉.美感就好似冇乜.




對面嘅Schloss Kremsegg.
藝術品花卉。
因為花園展而修復原貌嘅溫室.
古代喺度種無花果.

花園展就種咗熱帶植物。


無花果都有.

又有菇菇園。
冬菇

又有好多呢啲疑似小學勞作嘅裝飾。




蔬果園嘅各式薯仔.
菜田.
好多白菜呀!

各種士多啤梨。
下次2019年上奧地利州花園展
草藥園。
香草園。
舖頭除咗有種子,泥,花賣。仲有蔬菜。但係冇話係呢度種嘅。

同上次一樣,有墓碑展。
呢個幾得意.啲垃圾係墓嘅一部份。
呢個係古時天文台.係歐洲最高嘅古代建築。上去參觀guided tour 3歐。我就冇等喇。

24 則留言:

  1. 用荷蘭水蓋砌條魚 ,表達出一片片魚鱗 ,好有創意!👍

    回覆刪除
  2. 我以前只知薯仔就係薯仔, 黎到呢度先知佢地分得咁仔細

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係嚟咗先知.但係我仲未知乜薯你用嚟煮乜嘢。

      刪除
  3. 有Tulip😍
    有咩生草藥
    有d包裝菇苗買返可以種出來
    乜冇送d白菜你咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多鬱金香架呢度.
      我冇留心睇d生草藥.
      包裝菇苗佢呢度都有賣.
      我等佢大啲自己嚟摘啦.

      刪除
  4. 裝飾簡單得來也算不錯

    回覆刪除
  5. 好似乜都有啲…
    想知嗰度有乜草藥?

    回覆刪除
  6. 第22張做乜偷影條麻甩佬?專登將佢放中間 :p
    你度西超有無白菜賣?
    第38張以為係碌架床 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. btw,有人話你度政治悶到嘔喎,你嘔咗未? :p
      https://www.facebook.com/gauseee/posts/1265954013523724

      刪除
    2. 麻甩佬0係中間呢個構圖幾好吖.
      少部份西超有.
      又幾似碌架床.
      政治我唔太留意。我只知提前大選。

      刪除
  7. 成日睇王子既卜都覺得如果王子返黎香港係咪會好唔慣, 香港人多車多...

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 呢個唔知呀。冇呢個打算所以完全唔知有關嘅資料。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.