2017年5月1日星期一

Piroshki 俄羅斯椰菜包

某日某原籍前蘇聯喺中亞嘅加盟共和國嘅同事請我食咗個包,係炸嘅,入面嘅餡係肉碎同椰菜。問吓係咪佢啲家鄉嘢啦. 佢話係俄羅斯食品.
懶係好欣賞,問埋佢呢個叫乜東東,話我又整。
Google咗先知piroshki 原來係一個統稱。有好多唔同餡嘅,有炸,有焗. 我揀咗以下呢個椰菜版本。
https://www.youtube.com/watch?v=-2HB9kU-ntQ
包>一湯匙乾酵母,三湯匙糖,一杯暖牛奶,撈好,放十五分鐘。
之後一隻蛋,350g 麵粉,少少鹽,一湯匙 sour cream, 50g  牛油溶液,酵母液體, 搓好.用保鮮紙包好,發酵一個鐘。


餡材料>半個椰菜切絲,一個洋蔥切粒,一湯匙茄膏,一茶匙糖,鹽胡椒,月桂葉一塊。
洋蔥炒香,加入其他材料。加啲水煮熟啲菜。調味。
個包跟佢個份量係超濕,我要有停唔知加咗幾多麵粉落去。
個樣應該係長長尖尖。但係因為喺我呢度係擠迫戶,焗出嚟變咗好似雞尾包個樣。味道都OK.有肉會好食啲囉.
拎咗一個畀同事食,佢話我個包比佢整嘅軟熟,但係大碌咗啲。餡就下次可以加啲切碎咗嘅烚蛋喎.

25 則留言:

  1. 個樣同港式麵包舖整嘅一樣喎!
    又會請你食麵包?
    你係咪 好有禮貌咁 眼甘甘望住人呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 同港式麵包完全係一樣。只係我哋唔同餡。
      我靚仔乜都主動奉獻㗎啦.

      刪除
    2. 鬼鬼覺得至靚嘅中國人喺中國人眼中係極醜架😱
      快啲 講第二個原因啦!!!

      刪除
  2. 連麪包都自己整,好犀利!

    回覆刪除
  3. 好少見到350g麵包用一湯匙乾酵母,咁你個湯匙係唔係鬼佬飲湯的那種?

    回覆刪除
  4. 叻叻,可以自己做麵包啦,放甚麼都可以。

    回覆刪除
  5. 有冇乘機學返幾句俄文

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我間房有幾個俄羅斯同事。但係冇乜時間同佢哋爹。

      刪除
  6. 王子連包都整埋, 無咩難得到你喎.

    回覆刪除
  7. 炸同焗邊樣好食啲?
    個杯我以為係比BB仔用嘅雙耳杯 :p

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.