2017年11月4日星期六

Heuriger

10月21又約人去Heuriger食嘢。唔記得Heuriger係乜嘅blog友等我再介紹一吓啦.
Heuriger係奧地利傳統酒館。家庭式經營。佢哋都有自家嘅葡萄園,自家嘅葡萄酒。因為佢哋要落田工作,大部份酒館都唔係全年開,只係期間限定.
究竟邊間邊個時間開呢?咁去之前就要做一做功課喇。維也納人多數會去Niederösterreich下奧地利州嗰啲,因為近,同埋冇維也納嗰啲咁遊客feel。
以下係下奧地利州Heuriger營業日子搜尋網>
https://www.top-heuriger.at/top-heurigen-kalender

一坐低waiter會問你飲乜.不同時間有不同嘅期間限定。剛發酵嘅果汁Most,初發酵嘅葡萄酒Sturm,新酒Junger Wein同長年都有嘅紅白酒。唔飲酒嘅當然要點提子汁啦.
我哋嚟呢日已經冇Most同Sturm。兩者都似飲果汁多啲。Sturm就多少少酒精成份。(Sturm嘅德國德文唔記得係乜)
嘢食就要自己去counter點。通常都係點一大份再大家些牙。
食物通常有各式麵包,麵包醬,各式沙律,各式鹹甜Strudel ,燒肉,大肉丸,炸雞,芝士,小蛋糕等。
食物冇標價,任佢噏。價錢斷重量計。即時畀錢。要食得飽,個人經驗平均每人十歐啦。
食飽走人前記得啲飲品要埋單。
今次去咗呢間嘅燒肉非常正,啲皮全部都脆。餐廳我好少開名,今次例外要記低佢,喺Gießhübl嘅Gasslwasinger.

22 則留言:

  1. 又正又平下年返尋味啦

    回覆刪除
  2. 果十歐淨係嘢食,未計酒水?

    我睇香港電視劇同啲旅遊節目,畀我感覺都係要好有錢嘅富豪先至可以喺酒莊食嘢,乜可以咁經濟實惠,葡萄園環境又好靚、啖空氣都清生過人,好夠特色,仲要係期間限定咁真貴,呢個推介值💯,去歐遊專登去食1餐都值。

    不過,冇價錢牌好驚埋單時係天價,唔係熟人帶都唔敢去,其它國家如法國、瑞士、英國富貴國都有呢啲咁筍、咁抵嘅酒莊食肆架咩?

    右下角3嚿好似石頭嘅係麪包?

    唔太明遊客feel,係個環境布置比較商業化,唔似真正酒莊咁 樸素?

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒水未計.
      呢邊啲好平民。你見啲嘢食就知.
      冇價錢牌唔知有冇黑店。
      大肉丸同麵團。
      遊客feel指冇乜本地人去囉.

      刪除
    2. 酒水幾銀呢?
      未聽過,Most 同 Sturm 酒精幾多度?
      呢度係阿蟲(某老老廣告)介紹黎架?

      刪除
    3. 酒水唔記得幾銀...印象平均每人四五歐。咁睇你飲乜啦.
      兩種都搵唔到資料。Sturm係開始有酒精。
      網上search嗰囉.

      刪除
  3. 10歐, 我已經覺得好抵, 係呢度食老麥某D餐都唔得啦

    回覆刪除
  4. 老外的燒肉,我覺得其實也不比粵式的燒肉差,如果係夠香脆的話?

    回覆刪除
  5. 興唔興加一或畀貼士之類?

    回覆刪除
    回覆
    1. 興畀貼士但係冇規定加一,少過都可以.

      刪除
  6. 有啲似Amish markets,佢哋要落田工作,都唔係日日開,多數一星期開三日
    你度啲燒肉同港式燒肉有乜唔同?港式燒肉都可以好香脆

    回覆刪除
  7. 嘩!10歐! 諗都唔使諗!

    回覆刪除
  8. 睇落唔錯.....不如王子自家製脆皮燒肉喇!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.