2018年3月3日星期六

Gołąbki (Polish Cabbage Rolls)

去一位波蘭人度食飯佢一定會整椰菜卷。佢整得好好味,所以自己都想整。於是搵搵食譜。以下呢個差唔多.
http://www.jennycancook.com/recipes/cabbage-rolls/

一個椰菜(友人建議用扁椰菜),一杯洋蔥粒, 兩瓣蒜蓉,400g 免治肉,3/4 杯米, 1/4 杯parsley碎,一杯番茄肉粒,3/4杯湯。
餡>洋蔥,蒜蓉炒香,然後撈入肉,米,番茄,parsley, 鹽,胡椒粉備用。 
煲滾一大煲水, 椰菜切去莖部,椰菜頂向上放入水中,水滾後再細火煮十分鐘。然後一塊一塊剝出嚟。切去困硬嘅部份,放上餡包。
包好嘅椰菜卷排喺煲度,加湯。細火煮大約一個鐘就食得。


我整嘅比較淡口.  友人整嘅版本冇番茄,多啲米.食時配番茄醬或蘑菇醬的。 
因為一個人,我只係買咗個細椰菜。當然大嘅葉冇乜.但係有啲細葉同剩咗.於是就好似lasagna咁,一層葉一層加湯煮熟佢.唔好嘥。

28 則留言:

  1. 既然好食都唔問用料做法,仲去搵d把鬼譜

    回覆刪除
  2. 中式椰菜卷會加冬菇,我都喜歡。

    回覆刪除
  3. 呢度都有呢啲咁嘅卷, 不過我未整過

    回覆刪除
  4. 椰菜卷我比佢個名是椰菜包飯^_^

    回覆刪除
  5. 好多好多年前我見過一次,但係因為我唔鍾意食椰菜,所以我冇食,後來先至知好食就已經係好多年後嘅事啦!

    回覆刪除
  6. Mari Gras sydney 😎 https://m.youtube.com/watch?v=bBIE6a06Wds

    回覆刪除
  7. 我見有啲食譜係焗一個鐘代替細火煮
    好似lasagna咁 <-- 呢個都係: https://www.facebook.com/buzzfeedtastyjapan/posts/1891570397770574

    回覆刪除
  8. 波蘭人係咪通常叫做乜乜斯基?

    回覆刪除
  9. 王子你得嘅.....試吓唔用食譜喇!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.