2018年3月27日星期二

煮Grünkohl (kale)


鄉下仔真係見識少。我一直都唔知Grünkohl即係kale.呢種菜奧地利平時好少見. 而德國超市有包裝即食嘅,去開我都會入貨。

突然有日諗起佢,咁啱喺超市見有新鮮嘅,咁不如自己整啦.食譜求其搵咗呢個參考
https://www.chefkoch.de/rezepte/1196461225381119/Gruenkohl-mit-Kasseler-Mettwuerstchen-und-Kartoffeln.html
我個版本 60g 煙肉粒, 600g kale切走比較硬嘅部份,然後切絲兩個洋蔥切粒, 一湯匙芥末醬400ml 菜湯胡椒肉豆蔻.

炒香洋蔥然後落煙肉續炒kale芥末兜兜再落湯慢火煮至菜腍. 胡椒肉豆蔻調味

呢個幾好味. 煮咗一大煲當然要搵人幫口啦. 奧地利友人話好似佢亞嫲煮嘅味道呢.
 

22 則留言:

  1. 未食過喎!似唔似椰菜架?

    咁佢有冇攬住阿嫲王子錫翻啖回味吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔似㗎。首先呢個唔似椰菜咁可以生食.

      刪除
  2. 我麻麻哋啫,因要煮好耐先至諗呀!

    回覆刪除
  3. 呢隻菜有少少似羽衣甘藍…聽講話香港近來好興食~~

    回覆刪除
  4. 羽衣甘藍,我愛生吃!

    回覆刪除
  5. 你度啲kale好似椰菜咁卷起嘅?我度就一塊塊好大塊,買時係一札幾塊咁買
    將啲kale切小塊,撈橄欖油同鹽,焗,口感同味道似紫菜

    回覆刪除
  6. 呢個係kale?英國叫cabbage ,係椰菜family。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我google話係kale.
      呢個叫cabbage,咁我哋見開嘅椰菜又係叫cabbage?

      刪除
  7. 香港近年的確係多左人吃呢種..不過我就麻麻了.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.