2019年2月19日星期二

吸維他命D

早前每半年嘅暗病例行檢查,專科醫生話我唔夠維他命D。同家庭醫生講,佢話冬天係咁㗎啦。冇開藥。但都再抽血再驗過.
咁天氣回暖嘅週末就去吸吓維他命D啦.

地點美泉宮

除咗遊人多,海鷗都多.





我棵葡萄嗰邊可能冬天冇嘢睇, 所以唔使錢可以入.
原來依家種埋蘋果。呢棵係英國蘋果。
當然有探吓我棵葡萄啦.

28 則留言:

  1. 一怪:你成日周圍走都吸唔夠。
    二怪:冇海都有海鷗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都冇太陽。
      我估係從北方飛嚟。

      刪除
    2. 賓賓王子易黑愛白戒陽。

      香港有期流行古銅色,你有冇保持黑蚊蚊?

      刪除
  2. 你骨質疏鬆呀,唔怪得冇腳骨力啦

    回覆刪除
  3. 不論有病與否,曬曬太陽也是好事。

    回覆刪除
  4. 我都係, 仲要食補充劑 😩

    回覆刪除
  5. 人人都有暗病。有人積極面對,有人唔問唔理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為醫保包所以小小嘢都去檢查。

      刪除
  6. 而家係冬天,你可以慳返唔使出街曬太陽喇,因為冬天嘅太陽位置角度偏低,UV index 亦低,曬極都只係吸收到好少維他命D咋,我估醫生都知,所以佢話係咁㗎啦,無叫你你去曬太陽
    想知啲陽光比唔比到維他命D你,出去有太陽嘅地方睇吓你個身影,如果個影仲長過你嘅身高,咁即係唔使曬喇,無乜維他命D㗎喇,睇你啲相,啲人嘅身影都好長,尾二嗰張仲見到你個影添
    想了解吓自己去睇喇:
    http://blogs.oregonstate.edu/linuspaulinginstitute/2016/01/25/sunlight-vitamin-d-winter/

    回覆刪除
  7. 來這裡啦,維他命D多到你怕,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如研究吓大量生產拎去賣,話唔埋攞埋諾貝爾獎添喎.

      刪除
  8. 暗病例行檢查<-- 我上個月都做咗!正常!
    知王子你無運動係條懶蟲🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常咁又可以大吃大喝了.
      好彩你話懶蟲,唔係鹹蟲。哈哈哈.

      刪除
  9. 你去希臘曬下啦,個度太陽多D猛D.

    回覆刪除
  10. 王子龍體保重....要照顧後宮后妃XXD

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.