2023年7月10日星期一

倉底相

喺倉底收埋咗啲相,冇嘢好寫就拎佢哋出嚟啦。

 

冬天某日行山嚟到呢間餐廳。

 睇嚟店東好鍾意去旅行喎。見唔見到一張好面善。

藝術。。。真係冇嘢好講。

 某日去嘅家居展。



拍賣會待拍嘅藝術品。



波點女王都有,呢邊少見。




嗰期同時亦有古董傢俬拍賣。


某商場用膠樽砌成嘅吉祥物。

好多塊多士呀。

20 則留言:

  1. 3)同人換錢都得啫。
    5)狗屎
    尾)多陣食物香氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 3)都可以。
      5)明顯係。
      尾)唔知呢,冇行入去。

      刪除
  2. 藝術。。。真係冇嘢好講...🤮

    回覆刪除
  3. 呢D傢俬而家仲有價有市 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢啲傢俬靚呀。如果我有米又有地方一定買呢啲。

      刪除
  4. 呵呵.......香港國王子有冇儲埋d香港紙鑲起佢:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇啦。你寄幾張一千蚊紙我啦。kakakak

      刪除
  5. 啲倉底相都唔算很差,,,

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 係呀。如果我有個豪華大宅就一定買。

      刪除
  7. 波點女王-->我都不太識欣賞呢!

    回覆刪除
  8. 哈哈哈,D狗A都可以係.....真係估佢唔到....

    回覆刪除
  9. 你咁多嘅寫都話無嘢好寫😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 你見我都減產,唔係日日出post啦。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.