2023年7月2日星期日

Munich Day 2 Part 2

6 月23 迪士尼展覽附近就係 BMW Museum(好似隻碗嗰棟) 。見未嚟過,就即興去參觀啦。

我唔係車迷。所以呢間博物館原先係冇打算睇。
啲展品感覺唔係太舊。





飛機,快艇啲摩打。



睇廣告
品牌logo 嘅進化。

新設計嘅車嘅粘土模型。




有人打開咗。


黑歷史。二戰時間公司變咗軍工廠。強制勞動。



話說貓王駐守德國時買咗兩架BMW,一架畀佢老婆,一架佢帶咗返去美國。但係佢死後冇資料呢架車去咗邊。2014 年被人喺一個棄置嘅車房搵到。
呢架爛車之後被運到德國BMW維修翻新,依家放咗喺博物館呢度。
電動車奧妙展??




想走個市先見到呢個特別展。
電單車我更加冇興趣。















呢架真係型爆。

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我去過好多次慕尼黑今次先係第一次參觀。

      刪除
  2. 設計好精美。藝術定義就是美,所以,我覺得係寶馬藝術館,好睇過你之前幾篇藝術作品啦!
    地下鏡片反映,夏天著得小會走光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你見我之前睇嗰啲,藝術唔一定美。

      刪除
  3. 見到個有蓋電單車, 想起電影 Spy 有個笑話, 點解要有蓋, 佢以為自己係教宗呀 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 之前去慕尼黑有坐車經過呢間野但無去參觀,都想去睇下既,今次王子就比左個機會我預先睇左lu. 哈哈哈.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.