2023年7月20日星期四

Retro Gaming Museum Wien

7 月 12 去咗一間新開嘅博物館。廣東話我就叫佢"打機博物館" 啦。

咪以為係眼見咁細間。

佢係以前嘅防空洞。
展出咗啲啲防空洞生活用品。
呢度前身係刑具博物館。原先諗住係睇刑具,點知摺咗,仲轉埋主題。
Game Boy 以前屋企有。但唔係有色嘅殼。


Light Boy 記得以前機舖有賣。
從未諗過要解剖隻game。
唔多熟悉嘅牌子。




紅白機我有玩過呀。(冇擁有過)






電腦game 有玩過。



Donkey Kong 有玩過。
彩色嘅Game Boy 已經冇買嚕。
娛樂
隨身娛樂。





近代


有唔同嘅舊games 玩。

呢個以前有。
唔睇都唔記得世家以前都出過。




呢隻有冇興過呢?
Playstation 屋企都好似有。

手提嘅就冇買過。





街機。
依家興玩手遊。好幾年後博物館有乜實物可以展呢?

20 則留言:

  1. 有人托我喺日本買遊戲帶嚇親個關員,過機後佢神色凝重,我就笑到肚攣,當我打開,關員才識笑,原來係射擊遊戲嘅膠槍。😃

    回覆刪除
  2. 原來王子係有錢仔, 細個有得打機 (阿毛)

    回覆刪除
  3. Playstation我屋好耐之前都一部。

    回覆刪除
  4. oh,遊戲機由細到大也無咩興趣,無怎玩過, 印象中好似只玩過小型號機種的俄羅斯方塊遊戲.

    回覆刪除
  5. 從來沒有興趣玩遊戲機

    回覆刪除
  6. 寶貝細時偶而會俾佢玩一陣遊戲機。

    回覆刪除
  7. 防空洞,係馬爾他都參觀過類似,但就真係展出有關打杖嘅歷史😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 打仗嘅歷史我呢邊有軍事博物館。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.