2023年7月4日星期二

Munich Day 3 Part 1.1

一直都知道慕尼黑市郊有個片場可以參觀。終於決定今次去睇吓。行程編排關係,只可以 6 月 24 星期六嚟。因為怕人多,就卜咗晨早嘅時段入場。

如果以為好似環球片場咁就會大失所望。
Das Boot, 1981年嘅一齣西德片嘅潛艇道具。
冇寫係乜電影。

疑似好受歡迎嘅C9 劇。

Reception 佈景。

間酒店嘅模型。

呢日有特別嘅粉絲團可以參觀拍攝場景。普通團係冇得睇㗎。

呢齣劇下晝三點幾播,我當然一集都冇睇過啦。

童年回憶 The Never Ending Story。
我間唔中會睇嘅電視節目原來喺係呢度製作。
參觀一定係跟guided tour。全程靠行。約兩個鐘。
首先睇4D動畫。
電影魔笛嘅廠。
話說呢齣戲原先計畫喺摩洛哥拍攝。因為疫情,改咗廠景。


另一齣德國嘅戲,將會喺冬季上映。

呢個洞由發泡膠製成。演員行上行落嘅位置就用木板搭成。
介紹片廠嘅歷史。
道具。



又係嗰齣Das Boot。估佢應該當時好hit。
科幻片。

搵人拍片。

睇呢齣Das Boot 嘅道具。
齣嘢係關於潛艇嘅戰爭片。全程冇用過潛艇去拍。

潛艇入面。



靚啲嘅床位係船長嘅。


出咗潛艇。。。。
Netflix 嘅一齣太空劇。
太空倉可見係用木搭成。


待續。

14 則留言:

  1. 要睇過套戲才有代入感。

    回覆刪除
  2. 德國電影真的看得少之又少。

    回覆刪除
  3. 美國C9劇呢度多數朝早播, 本地製作就黃昏/夜晚播
    德國劇都有架: Rex , Ein Fall für zwei, 利申: 我無睇過 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. Rex , Ein Fall für zwei 都唔算C9劇喇。劇情要用吓腦。

      刪除
    2. 咁 Verliebt in Berlin 算唔算? 我覺得係 Ugly Betty 德國版, 當然呢度係配音啦 (阿毛)

      刪除
  4. 哈哈哈, Never Ending Story 我有睇過呀. XD

    回覆刪除
  5. 呢d地方有咩資源做到環球片場嘅規模

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.