2023年7月28日星期五

淘寶

自從歐盟對非歐盟區入口嘅嘢全部都要打稅後(入口稅同郵局收費)我已經冇淘寶好耐喇。

最近見呢間網店喺網上賣廣告。好奇睇吓啦。點知一睇就唔得掂。

賣嘅嘢全部都係淘寶貨。仲要唔係特別貴咗。咁就訂少少嘢試試啦。
佢應該係集運形式。喺歐盟區寄出(唔知邊個國家)。唔使再畀入口稅。速遞寄出,好快就收到。
依家做梗推廣,唔收運費。我應該好快又再幫襯喇。

19 則留言:

  1. 阿毛: 成日都見到佢D廣告, 好似法國有鋪

    回覆刪除
  2. 我見到好多類似廣告,不過好多香港人話便宜莫貪,小心呢啲係某國收集數據,我個人唔識淘寶,所以冇理會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢度都有,都試過買一、兩次,買都只會用網頁版,唔會用App

      刪除
    2. 哎吔!用咗個App 喇。

      刪除
  3. 我都有買$12店,好抵用,好爽。

    回覆刪除
  4. 王子又再陷入淘野既無底深淵啦,哈哈哈.

    回覆刪除
  5. 多是家居用品!
    希望實用啦!
    “開箱”介紹下!😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我C9嘛,買買埋埋都係家居用品。

      刪除
  6. 😬我都開始買淘寶野,係低用既

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.