2024年4月6日星期六

長征六千里 Day 1

話係識途老馬,其實都有十幾年冇去過日本。出發前嘅幾個月就不停煲yt 更新一下日本嘅小知識。

4 月 5 入境,已經download咗個Visit Japan Web嘅QR code,話會快啲喎。點知入境嘅關員拎住我本護照驗屍咁驗。首先唔知係咪奧地利嘅護照頁面太光滑呢。佢scan咗好多次都scan唔到資料嗰頁。

另外亞洲人拎住本歐洲護照,完全冇去過旅行嘅入境印(我因為只去歐盟國),本嘢十成假㗎喇。佢逐頁照紫外光。又有用放大鏡照我幅相嘅四隻角多次。等到我後面嗰位唔耐煩 (multi queues)。

成功入境就要㩒錢,買pasmo passport,搭最平嘅機場巴士。

去日本其實冇打算睇到櫻花。點知香港嘅資訊日日都提。見話預測滿開嘅時間只係早我到埗幾日。於是買埋個睇櫻花app。到埗即時check 吓仲有冇得睇啦。

時差關係非常肚餓,第一件事係買嘢食。。。當然係好睇唔好食。。。
日本賞櫻我都係第一次。(周圍都好多香港人)

見到櫻花雪糕又買。(鹽漬櫻花,鹹味雪糕)









之後就去下一處。
呢度就失色好多。







之後走去某壽司國際旗艦店。
約六點三到
最快嘅二樓counter 位要等廿五分鐘。
最後居然有卡位。
鄉下仔當然唔係好識點order啦。(雖然已經喺yt見識過)
Order 時揀咗要玩games,最後有兩隻扭蛋。
特別準備咗本簿扱印。友人見到又話要當晚去七仔買一本記事簿。

18 則留言:

  1. 我有次搭車入境匈牙利, 佢地一樣唔曉特區passport

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係呀。我都試過航空公司櫃台職員係都話特區護照要簽證去歐洲。

      刪除
  2. 王子,你呢啲過關經歷我足以可以出本書😜
    你嘅情況相信大家都諒解嘅,你都講中晒啲原因,可能比埋奧地利張ID會有些少幫助。
    日本天氣差咗少少喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 你大把經驗啦。
      奧地利張身份證冇英文。啲人未必識睇。
      天氣控制唔到,都唔會影響旅遊心情嘅。

      刪除
  3. Scan 唔到懷疑係劣質假嘢!
    差過超市!你本嘢咁豆泥架!
    少奧人去,我係關員未見過都跟足流程全套服務。
    順便揀香港轉機,買家鄉嘢?
    日文都識埋,勁!能操多乳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 劣質假嘢呢個都可能係原因check咁耐。
      喺台北轉呀。
      日文太耐冇講,好多都唔記得喇。

      刪除
  4. 👍👍王子終於出巡到亞洲了, 以我經驗試過download visit japan apps 入境,也試過唔用而用回填紙仔, 時間唔係相差快好多.
    櫻花有無去代代木公園呀? 留幾多日呀?一於吃盡日本好野食啦. 哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有睇過yt啲人分享都話分別唔太大。
      噚日去,超多人。
      留到月尾呀。

      刪除
  5. 現在係欣賞櫻花嘅時節,值得一去。

    回覆刪除
  6. 我未去過日本等睇你的網誌 , 周圍都有櫻花好靚 .

    回覆刪除
  7. 王子好好彩呀, 唔使特別追櫻都睇到, 不過櫻花真係好好好好難追~~
    周圍都香港人, 係咪好好好好親切呢, 唔使返香港都大把廣東話聽..哈哈!!

    回覆刪除
  8. 前年3月到過上野公園睇櫻花。
    王子會唔會順路回香一轉呢?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.