2024年4月7日星期日

長征六千里 Day 2

4 月6 

揀咗某集團喺兩國嘅酒店,貪佢有大浴場。

居然見有西人冇做足功課,着泳褲浸。又冇職員叫佢脫喎。
火車站隔離嘅餐廳lobby展示相撲場原大嘅土俵。

時差關係,呢日正午先開始行程。首先去友人指定要嘅茶道體驗(早幾個月預約)。
訂咗着住和服進行。
開始前講解榻榻米房,茶道嘅小知識(英文)。然後食和果子。原因話啲茶濃,要食啲嘢墊底。
唔使好似日本人咁坐嘅。但係年紀大,坐地下都好辛苦,所以佢安排咗枱凳畀我哋呢啲老人家。
打發到creamy 就完成。
之後就喺間嘢嘅範圍內着住和服打卡。
喺淺草,當然喺附近觀光啦。
見到冇口貓,入去買手信先。




人山人海。

人哋影櫻花,我去影柑?

櫻花祭嘅檔口。

入廟拜神,當然要講解一下啲小知識畀友人知啦。(識少少扮代表)



入黑就去新宿。首先睇吓隻貓。





睇吓新開冇耐嘅Tokyu Kabukicho Tower。
目的睇吓個food court。





第一次見LLED廣告車。
約九點去到一間和尚吧。點知全場爆滿。返酒店之前介紹友人食松屋。
奧地利人嘅標準非常非常平嘅一餐。
最後喺七仔玩吓部smoothie機。

15 則留言:

  1. 茶道應該好難book? 🤔😝
    日本而家真係乜都平

    回覆刪除
    回覆
    1. 櫻花盛開,依家係遊日旺季。間嘢話佢已經fully booked。
      匯水平。

      刪除
  2. 聽人話松屋只限男人去, 唔知真假

    回覆刪除
  3. 你呢個深導遊稱職值得畀你貼士。
    影完柑……蕉桔梨碌柚呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算係深度遊。
      如果見到我都會影㗎。

      刪除
  4. 睇到都想去日本玩下。

    回覆刪除
  5. 哈哈我見棵柑都影( 物以罕為貴 )櫻花多嘛 .

    回覆刪除
  6. 茶道真係估王子唔到呀....不過著埋和服打卡, 又好似唔錯噃~

    回覆刪除
  7. 估唔到王子有興趣茶道呀, 不過著埋和服打卡又唔錯呀~
    無口猫係正野呀, 買左幾多手信呀~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係友人有興趣咋。但係我都學到少少嘢嘅。
      冇口貓只係幫人買,我唔多啱㗎。

      刪除
  8. 估你唔到竟然係...茶道. XD

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.