2024年4月22日星期一

長征六千里 Day 5 上

 4 月 9,我哋早餐會去酒店附近間麵包店。我就日日食蜜瓜包,友人愛上咖喱包。

當日朝早係警報級暴雨。通街都係雨遮墳場。
我哋依然嚟到築地。擔傘冇可能行,唯有只着防水風褸。
Lunch 到處都係人龍。最後嚟到呢間裝修比較新,冇乜人嘅壽司店。
友人睇完餐牌有啲不滿。佢話點解冇三文魚。
吞拿魚瀕危,唔想食喎。。。。
我話日本冇出三文魚個喎。當佢食到入口即溶嘅 toro 後,一試難忘。
我嗰篤海膽,以為中伏。點知係好甜㗎。
下晝停咗雨。嚟到麻布台。
一早book 咗新開冇耐嘅teamlab Borderless。



呢個最好睇。






























呢條隊係排館內嘅cafe。




呢part有少少互動。


漩渦會跟你轉。















紀念品唔多啱買。


16 則留言:

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.