2024年4月8日星期一

長征六千里 Day 3 上

4月7  約十點嚟到川崎大師,亦係嚟東京嘅原因。

每年第一個星期日呢度有個男性器官祭 Kanamara Matsuri かなまら祭り。(個又張我啲相次序倒轉,請大家又尾睇番上嚟。)

應該係啲youtuber訪問呢位女子。




















之後喺終點嘅公園等睇多一次巡遊。
唔知係咪同呢個活動有關。
睇見都覺得重。




















賣符。






巡遊十一點半開始。我做足功課,話巡遊會經過呢條街。但係之前見啲人喺另一條街等,日本人都等,亦有工作人員喺度。應該係我錯啦。

點知巡遊差唔多到嘅時候,工作人員話應該係喺我知嗰條街,話佢哋啲資料錯誤喎。於是成條街嘅人同一時間行,塞爆條街。

官方紀念品。




一千yen嘅扭蛋,超貴。



之後嚟到終點嘅公園睇吓啲檔口賣乜。







最後買咗碌細嘅。
糖。
往廟嘅購物街。
墳場。

早個幾鐘嚟到,主要係想喺人潮到之前睇吓呢度有乜節日嘅嘢賣。

Kanamara Matsuri かなまら祭り 係企類似求百子千孫嘅節日。

22 則留言:

  1. 居然有個這樣的節日😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講女性器官祭日本某地都有。但係冇咁出名。

      刪除
  2. 朋友仔係咪覺得好新奇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 計畫行程前話佢知日本有呢個節日佢好意想不到。

      刪除
  3. 係靠碌嘢揾食。
    不丹 印度 泰國 都有 同類廟宇,係得細膩開放日本人做好做滿,設計一系列商品,搞特色節日巡遊吸客,換轉香港就保守好多,無呢條產業縺。
    台灣有大屌燒畀王子做手信,咬一口仲要爆漿添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個祭真係吸引好多外國人去睇。火車上有一半都係紅鬚綠眼,未計亞洲人面孔嘅遊客。
      大屌我愛喎。台灣邊度有得賣?

      刪除
    2. 未去過,唔知道。網上話西門町。

      刪除
    3. 就去睇吓有冇得賣。

      刪除
  4. 好特別呀..仲要咁多人去睇~

    回覆刪除
  5. Las Vegas 有個 novelty fair, 聽講越攪越好

    回覆刪除
  6. 男性器官祭?我曾經睇過啲片有啲日本妹子赤裸裸去做儀式架喎,都無嘅🤷🏾‍♂️

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇㗎。你係咪記錯咗啲鹹片內容呀?

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.